• Ik wou dus een nieuw deel van één van mijn stories schrijven, toen dat ik zag dat hij maar drie keer gelezen was en er al van 25 augustus op stond. -Normaal heb ik dat niet-

    En er stond ook maar één reactie bij, terwijl ik nu al ongeveer twee bladzijden vol moet hebben. Is er weer een mail probleem?

    En nee, ik weet zeker dat het geen mensen zijn die afhaken, want van méér dan 20 lezers, geloof ik niet dat er maar één is die nu ineens mijn storie leest.


    You'll never dream alone. <3

    Over welke story heb je het?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Uhm ik ben jaloers op jou :x


    - hoi ;D

    Misschien komt dat door die mail problemen, dat jou lezers geen mail hebben gehad en dus ook niet weten dat er een nieuw deel is? -ofzo?

    xDREIST schreef:
    Misschien komt dat door die mail problemen, dat jou lezers geen mail hebben gehad en dus ook niet weten dat er een nieuw deel is? -ofzo?

    Hè jij bent online (nerd)
    sorry offtopic


    - hoi ;D

    Gha schreef:
    Over welke story heb je het?


    Deze: If We Were A Movie.

    Je kan zelf zien dat het voorlaatste deel 21 keer gemaakt is en het laatste deel maar 3 keer. o.o

    En dat is niet de enige storie die zo'n kuren ineens krijgt. o.o

    [ bericht aangepast op 27 aug 2009 - 11:29 ]


    You'll never dream alone. <3

    Geen idee eigenlijk oO Weetje wat ook irritant is, als je bij mensen kijkt die gelezen hebben, dat er voorbeeld maar 2 staan, terwijl er al 8 gelezen hebben of zo. Ik snap dat niet. En ohja, ik krijg iedere mail die ik zou moeten hebben. Op hotmail en G-mail.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Breakfast schreef:
    (...)

    Deze: If We Were A Movie.

    Je kan zelf zien dat het voorlaatste deel 21 keer gemaakt is en het laatste deel maar 3 keer. o.o

    En dat is niet de enige storie die zo'n kuren ineens krijgt. o.o

    Misschien zijn er nog veel op reis of komen niet zo veel online de laaste tijd?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Geen idee eigenlijk oO Weetje wat ook irritant is, als je bij mensen kijkt die gelezen hebben, dat er voorbeeld maar 2 staan, terwijl er al 8 gelezen hebben of zo. Ik snap dat niet. En ohja, ik krijg iedere mail die ik zou moeten hebben. Op hotmail en G-mail.


    Ik had eergisteren geen mail meer vanaf G-mail, maar dat was rond tien uur tot elf uur in de morgen. Maar dat deel werd geplaatsd op 16u. Dus, toen kreeg ik wél mail op gmail. ;x


    You'll never dream alone. <3

    Dat is kut maar, misschien hebben ze al school ofzo?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Misschien zijn er nog veel op reis of komen niet zo veel online de laaste tijd?


    Ik denk het niet. Want, ze lezen wel nog steeds mijn andere stories. o.o


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)

    Ik denk het niet. Want, ze lezen wel nog steeds mijn andere stories. o.o

    Oké, dan is het wel raar.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Breakfast schreef:
    (...)

    Ik denk het niet. Want, ze lezen wel nog steeds mijn andere stories. o.o


    Hmm, het kan zijn dat het komt door toen met die hacker? Sindsdien doet de lezertelling raar, dacht ik.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Gha schreef:
    (...)

    Hmm, het kan zijn dat het komt door toen met die hacker? Sindsdien doet de lezertelling raar, dacht ik.

    Ja, die telling van de lezers doet ook al raar, sinds dien. Ik weet het niet als het door die hacker komt, maar ik vind het wel raar dat ik de enige ben met die klacht. o.o


    You'll never dream alone. <3

    Er ooit al aangedacht dat sommigen je verhaal niet meer goed vinden?
    En trouwens de mods kunnen er toch niets aandoen dat jij bijna geen lezers meer hebt. Ze kunnen de mensen toch niet dwingen.
    Het is het einde van de wereld niet, hoor.


    Ryan Dunn (ll)

    Breakfast schreef:
    (...)
    Ja, die telling van de lezers doet ook al raar, sinds dien. Ik weet het niet als het door die hacker komt, maar ik vind het wel raar dat ik de enige ben met die klacht. o.o

    Maar moesten ze ze toch gemaakt hebben. Zou je dan niet meer reacties hebben, zoals je zelf hebt gezegd?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right