• Ik wou dus een nieuw deel van één van mijn stories schrijven, toen dat ik zag dat hij maar drie keer gelezen was en er al van 25 augustus op stond. -Normaal heb ik dat niet-

    En er stond ook maar één reactie bij, terwijl ik nu al ongeveer twee bladzijden vol moet hebben. Is er weer een mail probleem?

    En nee, ik weet zeker dat het geen mensen zijn die afhaken, want van méér dan 20 lezers, geloof ik niet dat er maar één is die nu ineens mijn storie leest.


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)
    Ja, die telling van de lezers doet ook al raar, sinds dien. Ik weet het niet als het door die hacker komt, maar ik vind het wel raar dat ik de enige ben met die klacht. o.o


    Hmm, ja inderdaad, raar.
    Bij deze heb ik gewoonweg dezelfde klacht :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Maar moesten ze ze toch gemaakt hebben. Zou je dan niet meer reacties hebben, zoals je zelf hebt gezegd?


    Ik weet zeker dat ze niet allemaal in één klap zouden stoppen, juist wanneer het spannend word. Want één meisje volgt àl mijn verhalen en ik weet van haar dat zij niet zomaar zou stoppen zonder mij te waarschuwen dat mijn verhaal afgezaagder word.
    En als ze hem zouden maken zou ik inderdaad meer reacties hebben gehad.


    You'll never dream alone. <3

    Ja, weetje ik had ook zoiets.
    Ik had pas mijn serie omgezet in een story, maar niet alle reacties stonden erbij.
    Maar we zijn nu een weekje verder, en ik heb ze wel terug nu ongeveer. Dus mss moet je gwn wachten? Geen idee.


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Unreflected schreef:
    Ja, weetje ik had ook zoiets.
    Ik had pas mijn serie omgezet in een story, maar niet alle reacties stonden erbij.
    Maar we zijn nu een weekje verder, en ik heb ze wel terug nu ongeveer. Dus mss moet je gwn wachten? Geen idee.

    Ik heb het hoofdstuk inactief gezet en dan weer actief gemaakt, en nu is het opgelost, denk ik. Want, ik krijg alweer reacties op mijn stories. Dus, het had weldegelijk iets met de mails te maken. (:


    You'll never dream alone. <3

    Ik begrijp je, maar ergens klink je van 'Hé, kijk ik ben populair!'
    - mijn mening.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Tranquillity schreef:
    Geen idee eigenlijk oO Weetje wat ook irritant is, als je bij mensen kijkt die gelezen hebben, dat er voorbeeld maar 2 staan, terwijl er al 8 gelezen hebben of zo. Ik snap dat niet. En ohja, ik krijg iedere mail die ik zou moeten hebben. Op hotmail en G-mail.

    ik heb dat oook.. vet irri eigenlijk --'

    Stereotype schreef:
    Ik begrijp je, maar ergens klink je van 'Hé, kijk ik ben populair!'
    - mijn mening.

    en dit deel ik ook een beetje...

    Stereotype schreef:
    Ik begrijp je, maar ergens klink je van 'Hé, kijk ik ben populair!'
    - mijn mening.

    Vind ik ook.


    Ryan Dunn (ll)

    Stereotype schreef:
    Ik begrijp je, maar ergens klink je van 'Hé, kijk ik ben populair!'
    - mijn mening.


    Sorry als dat zo overkwam, maar dat is dus totaal niet de bedoeling. Ik was toen nog maar net wakker en meestal verwoord ik dan ook alles niet zo goed. Sorry daarvoor. ;$


    You'll never dream alone. <3

    Dat heb ik ook. bij nmmr 4 zijn dan bijv. 5 reacties, en nu heb ik bij de volgende 1 reactie. Like, er gaan geen 4 mensen afhaken ._.


    Destroy what destroys you.

    Er is 25 Augustus een klein probleem geweest met de abo mails via hotmail en gmail. Toen zijn er geen mails verstuurd, niet van reacties, abomails, gastenboekberichten en pbberichten, tenminste niet bij mij. Later was dit wel weer opgelost, maar er is idd een probleem geweest met de mails toen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik ben ook jaloers Ö
    het probleem dat ji nu hebt
    heb ik altijd xD
    3 keer gelezen en 1 reactie
    daz normaal by mij Ô.ô
    maar dat mail probleem zou best kunnen, ja

    grenzkosten schreef:
    Ik ben ook jaloers Ö
    het probleem dat ji nu hebt
    heb ik altijd xD
    3 keer gelezen en 1 reactie
    daz normaal by mij Ô.ô
    maar dat mail probleem zou best kunnen, ja


    Sorry, dat was niet de bedoeling. ;$
    Maar ik vroeg het me alleen af, waarvan het kwam dat mijn storie ineens minder werd gelezen.


    You'll never dream alone. <3

    Er is inderdaad een mailprobleem :'D.
    Ik krijg ook geen mailtjes meer.


    ok

    Breakfast schreef:
    (...)

    Sorry als dat zo overkwam, maar dat is dus totaal niet de bedoeling. Ik was toen nog maar net wakker en meestal verwoord ik dan ook alles niet zo goed. Sorry daarvoor. ;$


    is nix ^^


    You are the poetry Shakespeare was missing.