• Waarom Tokio Hotel zo is veranderd, in zowel uiterlijk als in muziek. Ik ben altijd gewoon verliefd geweest op zowel hun muziek als uiterlijk maar ik walg er nou gewoon van, en nee niet om jullie gevoelens dan op te wekken en ik wil geen ruzie. Maar Bill lijkt niet met dreads, Tom niet met zwart haar, en gustav ook niet, Alleen Georg doet niks voor de populairiteit, die gasten zijn zo beroemd, waarom willen ze dna zonodig ook nog een andere groep aanspreken met hun uiterlijk.? En muziek. Ik vind het gewoon het verpesten van iets wat ooit heel mooi was. Tenminste zo denk ik erover. De liedjes die ze schreven er zat altijd zoveel gevoel in die ik volledig mis bij de andere liedjes, en ik mis het haar van Bill gewoon, en ook zijn kledingstijl is steeds raarder. Sorry mensen maar dit moest ik gewoon kwijt.

    -x-

    Geef me maar gewoon je mening, maar scheld niet ofzo, ik wil geen ruzie en daar is dit topic gewoon niet voor, ik geef mijn mening, en jullie mogen de jullie geven maar reageer je niet af op mij, want dat heb ik ook niet op jullie gedaan. ='D

    Peace love and icecream.xD

    [ bericht aangepast op 28 aug 2009 - 19:08 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Pietje schreef:
    (...)
    Allemaal ineens zwart? en zo anders, kijk dat geloof ik niet sorry/


    Misschien zijn ze zich anders gaan kleden en al die shit omdat hun muziek ook anders is?
    Kijkeh, ik denk dat we ht gewoon nooit gaan begrijpen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Als Georg zwart gaat, stap ik helemaal af. Georg moet gewoon niets aan zijn geilheid doen. :Y)

    6000BRIEFJE schreef:
    Als Georg zwart gaat, stap ik helemaal af. Georg moet gewoon niets aan zijn geilheid doen. :Y)

    Amén to that!

    Ik vind hun nieuwe kledingstijl wel meevallen, en hun nieuwe songs zijn zeker niet slecht. Alleen is het niet meer zo typisch TH als vroeger en dat maakte hen net speciaal vind ik. Ik zal hun oude songs altijd beter vinden. Maar op zich vind ik het allemaal niet slecht.


    Got up on the wrong side of life today

    Agreeeee
    Zo hard he...
    Ze zijn echt veranderd nu, ik hoopte zo erg dat met hun uiterlijk hun muziek niet mee zou veranderen, maar helaas. Ze verpesten het voor veel fans vind ik :X Al krijgen ze er nu wel ander soort fans voor terug.


    Your make-up is terrible

    Zaag toch niet zo.
    Ga het ze zelf zeggen dat het allemaal op niets trekt. Waarom klaag je ze niet aan omdat ze teveel veranderd zijn.
    Ze zijn oud en volwassen genoeg om zelf te beslissen wat ze met hun uiterlijk doen. Er bestaat wel een kans dat hun manager en universal heeft gezegd dat ze moesten veranderen maar dat zal dan wel op muziekvlak zijn om meer fans te trekken.
    Laat ze toch eens gewoon doen en zaag niet zo over dat ze zijn veranderd. For fuck's sake zeg.
    --'


    Ryan Dunn (ll)

    Volgens mij maken ze gewoon wat ze zélf mooi vinden.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Previously schreef:
    Zaag toch niet zo.
    Ga het ze zelf zeggen dat het allemaal op niets trekt. Waarom klaag je ze niet aan omdat ze teveel veranderd zijn.
    Ze zijn oud en volwassen genoeg om zelf te beslissen wat ze met hun uiterlijk doen. Er bestaat wel een kans dat hun manager en universal heeft gezegd dat ze moesten veranderen maar dat zal dan wel op muziekvlak zijn om meer fans te trekken.
    Laat ze toch eens gewoon doen en zaag niet zo over dat ze zijn veranderd. For fuck's sake zeg.
    --'


    Je mag toch wel even zeuren als je lievelingsband ineens niet meer de muziek maakt waar je voor gevallen bent? -.-


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Je mag toch wel even zeuren als je lievelingsband ineens niet meer de muziek maakt waar je voor gevallen bent? -.-

    Jua, maar het enige wat ik hoor is over hun uiterlijk. Iedereen veranderd. En wat dacht je er mss ook van dat ze hun vroeger muziek minder goed vinden?


    Ryan Dunn (ll)

    6000BRIEFJE schreef:
    Ik begrijp het ook niet, en ik denk niet dat we dat ooit gaan begrijpen.


    -

    Misschien zijn hun smaken verandert? Je kan mensen niet dwingen om altijd hetzelfde te blijven.


    You move me ......... Kurt

    Previously schreef:
    Zaag toch niet zo.
    Ga het ze zelf zeggen dat het allemaal op niets trekt. Waarom klaag je ze niet aan omdat ze teveel veranderd zijn.
    Ze zijn oud en volwassen genoeg om zelf te beslissen wat ze met hun uiterlijk doen. Er bestaat wel een kans dat hun manager en universal heeft gezegd dat ze moesten veranderen maar dat zal dan wel op muziekvlak zijn om meer fans te trekken.
    Laat ze toch eens gewoon doen en zaag niet zo over dat ze zijn veranderd. For fuck's sake zeg.
    --'

    Ik respecteer jou mening, zou je dat datn alsjeblieft ook met de mijne kunnen doen, je hoeft me niet aan te vallen omdat ik daar anders over denk.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Pervert schreef:
    Misschien zijn hun smaken verandert? Je kan mensen niet dwingen om altijd hetzelfde te blijven.

    Daar heb je gelijk in, maar ik vind hun smaak wel erg veranderd, nja dat vind ik dan. ='D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    omdat ze ouder worden mss en trouwens Bill veranderd zovaak van (haar) styl


    I need you like a heart needs a beat

    Pietje schreef:
    (...)
    Daar heb je gelijk in, maar ik vind hun smaak wel erg veranderd, nja dat vind ik dan. ='D

    Zelfs Gustav die ik eigelijk helemaal geen zwart type vind - Tom ook niet, maar daar kan ik me nog iets van begrijpen. Al blijf ik erbij dat ik zijn haar ontiegelijk lelijk vind en mocht ik hem ever tegenkomen ga ik vragen waarom hij zijn haar zo heeft gedaan. (puh)