• Waarom Tokio Hotel zo is veranderd, in zowel uiterlijk als in muziek. Ik ben altijd gewoon verliefd geweest op zowel hun muziek als uiterlijk maar ik walg er nou gewoon van, en nee niet om jullie gevoelens dan op te wekken en ik wil geen ruzie. Maar Bill lijkt niet met dreads, Tom niet met zwart haar, en gustav ook niet, Alleen Georg doet niks voor de populairiteit, die gasten zijn zo beroemd, waarom willen ze dna zonodig ook nog een andere groep aanspreken met hun uiterlijk.? En muziek. Ik vind het gewoon het verpesten van iets wat ooit heel mooi was. Tenminste zo denk ik erover. De liedjes die ze schreven er zat altijd zoveel gevoel in die ik volledig mis bij de andere liedjes, en ik mis het haar van Bill gewoon, en ook zijn kledingstijl is steeds raarder. Sorry mensen maar dit moest ik gewoon kwijt.

    -x-

    Geef me maar gewoon je mening, maar scheld niet ofzo, ik wil geen ruzie en daar is dit topic gewoon niet voor, ik geef mijn mening, en jullie mogen de jullie geven maar reageer je niet af op mij, want dat heb ik ook niet op jullie gedaan. ='D

    Peace love and icecream.xD

    [ bericht aangepast op 28 aug 2009 - 19:08 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    of neeh mss 'Nieuw album,nieuwe styl?


    I need you like a heart needs a beat

    Pietje schreef:
    (...)
    Ik respecteer jou mening, zou je dat datn alsjeblieft ook met de mijne kunnen doen, je hoeft me niet aan te vallen omdat ik daar anders over denk.

    Ik ben het gewoon kotsbeu dat er elke dag keiveel mensen over zitten te zeiken. Als ik jou wou aanvallen dan had ik toch wel zeker hetgene wat jij typte gequote.


    Ryan Dunn (ll)

    TheFame schreef:
    omdat ze ouder worden mss en trouwens Bill veranderd zovaak van (haar) styl

    Ik zou toch eerder zeggen, nu ze ouder worden ze zich iets normaler zouden kleden. maar oke Bill heeft indeed vaak van kapsel veranderd en het gaat niet alleen om hem hoor, ook om de anderen en de muziek.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Previously schreef:
    (...)
    Ik ben het gewoon kotsbeu dat er elke dag keiveel mensen over zitten te zeiken. Als ik jou wou aanvallen dan had ik toch wel zeker hetgene wat jij typte gequote.

    Hm dan is het goed.='D het voelde gewoon op mij gericht weetje en dat vond ik nogal kut.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    TheFame schreef:
    of neeh mss 'Nieuw album,nieuwe styl?

    Dat zou ik een rare vinden maar oke/


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vind hun muziek niet zo veel verslechterd, Het is anders dat wel. Maar wie weet is dít juist wie ze echt zijn. en was hoe ze vroeger waren juist nep.
    Who knows?


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    [/wat ik vind]
    Tokio Hotel had hun oude looks moeten houden. Alle chicks vonden hun geweldig en daarbij kent iedereen hun zo,dus het is zeer onverstandig om je uiterlijk en muziek compleet te veranderen dus ik had gewoon het zelfde uiterlijk gehouden als ik hun was want dan waren er nog meer fans.

    Maar ik vind hun nieuwe loos ook wel leuk,behalve Bill,dat vind ik écht niks.

    Troglodyte schreef:
    Ik vind dat je gelijk hebt.
    Daarom ben ik geen fan meer van hun.


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    Misschien voor meer fans ofzo? ik weet het echt niet trouwens ben geen hater maar ook geen fan :) x

    Misschien worden ze gewoon ouder? Jongens van 20 gedragen zich [gelukkig] niet meer hetzelfde als jongens van 15. En jullie hebben toch ook niet 5 jaar lang hetzelfde kapsel, en jullie muzieksmaak verandert toch ook een beetje?
    Ik vind ze nu volwassener uitzien én de muziek volwassener klinken?


    If you want me to listen, whisper...

    Ik mis Tokio Hotel super erg. Net zoals jij al zei, hoor ik geen emotie in hun muziek en ik vind de teksten ook helemaal niet mooi. Ik mis de oude Tokio Hotel, ook al weet ik dat niemand altijd hetzelfde kan blijven. Ik mis het gevoel van de energie die hun uitstraalden, en de droom om mezelf net zoals hun te kunnen uiten. Maar nu zie ik slechts vier jongens die net zoals elke andere groep zijn, en dat doet zeer.
    Natuurlijk, als hun gelukkig en gezond zijn is er niets mis mee. Hun hebben mij ook altijd laten voelen dat er niets mis is met mij. Het voelde alsof ze een deel van mijn waren.
    Maar nu ik zo hoor hoe hun veranderen, raak ik dat gevoel gewoon langzaam kwijt.

    Sorry Tokio Hotel. Jullie blijven altijd mijn lievelings band, maar ik houd alleen nog maar van de óúde Tokio Hotel. Die nieuwe bevalt en boeit mij helemaal niet.

    Filmpje over dit onderwerp. <3

    <33

    [ bericht aangepast op 30 aug 2009 - 15:31 ]


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Iedere band en persoon veranderd in verloop van tijd, kan je niks aan doen.


    blame the bully.

    The old Tokio Hotel zal ik altijd het beste blijven vinden. Dáárdoor ben ik fan geworden - dáárdoor werd ik gek van ze.

    En wat Bill betreft.. Ik vind zijn style veranderd, maar niet negatief. Ik vind zijn dreads niet vreselijk, en ik begin eraan te wennen. Het is heel wat anders dan we van hem gewend waren, en de kapsels bij Rette Mich en Der letzte Tag vond ik de leukste.

    Wat Tom betreft.. Ik vind dat het hem niet lelijk staat, ik heb Tom nooit echt superleuk gevonden maar ik vind hem best sexy nu.

    En wat Gustav betreft.. Dat vind ik echt afschuwelijk! Het is zó-niet-Gustav! Mensen, ga me niet aanvallen of zo, maar het staat hem gewoon niet! IK vind dat, en dat betekent niet dat je je aangesproken moet voelen, want het is MIJN mening, niet die van iemand anders. (Niet op de topicmaakster gericht hoor ^^.)

    En omdat hun stijl qua uiterlijk veranderd is, ben ik niet geen fan meer - ik ben het nog wel. Want natuurlijk is het leuk als de jongens er ook goed uitzien, ik bedoel, als ze hartstikke lelijk waren had ik geen fan geweest. Klinkt misschien grof, maar een eerste indruk is het uiterlijk.
    Vind ik dan.

    Ik ben nog fan, en de nieuwe muziek is heel wat anders dan voorheen. But to be honest vind ik het niet vreselijk. Het is niet dat ik het helemaal geweldig vind, maar ik kan er wel naar luisteren, vind het best leuk.

    Ik verafschuw de nieuwe stijl niet, integendeel zelfs, ze zijn ouder geworden. Ze zijn veranderd, en niet eens zo slecht.

    Dat vind ik dan. ^^


    -

    Esmaye schreef:
    The old Tokio Hotel zal ik altijd het beste blijven vinden. Dáárdoor ben ik fan geworden - dáárdoor werd ik gek van ze.

    En wat Bill betreft.. Ik vind zijn style veranderd, maar niet negatief. Ik vind zijn dreads niet vreselijk, en ik begin eraan te wennen. Het is heel wat anders dan we van hem gewend waren, en de kapsels bij Rette Mich en Der letzte Tag vond ik de leukste.

    Wat Tom betreft.. Ik vind dat het hem niet lelijk staat, ik heb Tom nooit echt superleuk gevonden maar ik vind hem best sexy nu.

    En wat Gustav betreft.. Dat vind ik echt afschuwelijk! Het is zó-niet-Gustav! Mensen, ga me niet aanvallen of zo, maar het staat hem gewoon niet! IK vind dat, en dat betekent niet dat je je aangesproken moet voelen, want het is MIJN mening, niet die van iemand anders. (Niet op de topicmaakster gericht hoor ^^.)

    En omdat hun stijl qua uiterlijk veranderd is, ben ik niet geen fan meer - ik ben het nog wel. Want natuurlijk is het leuk als de jongens er ook goed uitzien, ik bedoel, als ze hartstikke lelijk waren had ik geen fan geweest. Klinkt misschien grof, maar een eerste indruk is het uiterlijk.
    Vind ik dan.

    Ik ben nog fan, en de nieuwe muziek is heel wat anders dan voorheen. But to be honest vind ik het niet vreselijk. Het is niet dat ik het helemaal geweldig vind, maar ik kan er wel naar luisteren, vind het best leuk.

    Ik verafschuw de nieuwe stijl niet, integendeel zelfs, ze zijn ouder geworden. Ze zijn veranderd, en niet eens zo slecht.

    Dat vind ik dan. ^^


    zoiets bedoelde ik dus ook^^'


    If you want me to listen, whisper...

    De liedjes op zich zijn wel 'goed', maar ze zijn gewoon niet van de originele Tokio Hotel vind ik.. (:


    007