• Waarom Tokio Hotel zo is veranderd, in zowel uiterlijk als in muziek. Ik ben altijd gewoon verliefd geweest op zowel hun muziek als uiterlijk maar ik walg er nou gewoon van, en nee niet om jullie gevoelens dan op te wekken en ik wil geen ruzie. Maar Bill lijkt niet met dreads, Tom niet met zwart haar, en gustav ook niet, Alleen Georg doet niks voor de populairiteit, die gasten zijn zo beroemd, waarom willen ze dna zonodig ook nog een andere groep aanspreken met hun uiterlijk.? En muziek. Ik vind het gewoon het verpesten van iets wat ooit heel mooi was. Tenminste zo denk ik erover. De liedjes die ze schreven er zat altijd zoveel gevoel in die ik volledig mis bij de andere liedjes, en ik mis het haar van Bill gewoon, en ook zijn kledingstijl is steeds raarder. Sorry mensen maar dit moest ik gewoon kwijt.

    -x-

    Geef me maar gewoon je mening, maar scheld niet ofzo, ik wil geen ruzie en daar is dit topic gewoon niet voor, ik geef mijn mening, en jullie mogen de jullie geven maar reageer je niet af op mij, want dat heb ik ook niet op jullie gedaan. ='D

    Peace love and icecream.xD

    [ bericht aangepast op 28 aug 2009 - 19:08 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Daar heb je echt zo fucking gelijk in, hè o.o
    Als ik in een topic zeg dat ik het liedje wel leuk vind, bedoel ik meer: 'Ik hoop dat ik hun album wél leuk ga vinden.'
    Die liedjes die uitgelekt zijn, damn. Amper tekst, serieus. Heb je het refrein gezien? o.o Alles wordt haast herhaald.


    ok

    Srr, maar ik ben echt nii eens met j. En ik wil ook geen ruzie, ik ga maar m'n mening. >;']
    Ik vond ze ook super met hun muziek en stijl, Maar ik vindt ze nu nog steeds leuk - mss héél stiekem vindt ik ze nog leuker Ö. Iedereen zijn eigen ding, toch. En trouwens als ze altijd zo zouden blijven, zou het egt saai worden. Ze wouden iets nieuw dus wij de fans moeten dat respecteren, of we het nu leuk vinden of niet.
    Bill vind ik wel staan met dreads, Tom is hilarisch Met zijn NiggerKapsel, Gustav moet ik nog aan wennen maar dat komt ook wel goed x] en Georg blijft eeuwig geil ook al scheert ie al het haar van zijn lijf. x] Ze verpesten eigenlijk niks, ze doen gwn hun zin, dat vind ik zo leuk aan hen. Het kan hun nii egt schelen wat we denken.
    Ik vind dat er nog gevoel in hun songs zit, eigenlijk. Ik vind ze vernieuwend, ook is wat anders. x]
    Weet j, mijn kleren worden vreemder en vreemder met de dag en bij Bill ook, wel grappig. ^^

    - Amen -


    If music be the food of love, play on!

    Nou, misschien wilden de managers dat ze maar eens verandering moesten maken. In zowel hun uiterlijk en de muziek. En als ze al zelf ervoor hebben gekozen, het is eigenlijk hun probleem.

    Ik vind de nieuwe stijl totaal zuigen.. Automatisch is ehm.. niet zo fijn om naar te luisteren (oftewel: ik haakte na 1 minuut af).

    Hug~


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Ik mis Bills haar... Dat was altijd zo big and poofy =D
    En inderdaad, ik herken Tokio Hotel eigenlijk niet meer...

    [ bericht aangepast op 30 aug 2009 - 19:30 ]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Glaceon schreef:
    [/wat ik vind]
    Tokio Hotel had hun oude looks moeten houden. Alle chicks vonden hun geweldig en daarbij kent iedereen hun zo,dus het is zeer onverstandig om je uiterlijk en muziek compleet te veranderen dus ik had gewoon het zelfde uiterlijk gehouden als ik hun was want dan waren er nog meer fans.


    Kan je wel gelijk in hebben, maar eigenlijk als je een goede trouwe fan bent, moet het NIET uitmaken of iemand zn uiterlijk veranderd. Als de muziek totaal veranderd, oke, da's nog te begrijpen als je dan geen fan meer zou zijn. Maar qua uiterlijk zou het toch eigenlijk niet zoveel moeten uitmaken?


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    gosh , hoeveel topics zijn er hier al niet over geweest --' sorry hoor ...
    mr als zij willen veranderen dan doen ze dat toch lekker , laat hen dan maar gewoon doen ...
    en daarbij ik denk dat als ze hadden geluisterd nr managementachtige toestanden dat we dan als nieuw album zimmer 483 2 gingen krijgen ...
    en om eerlijk te zijn dat zou saaaai zijn...
    en als zij hun haar willen veranderen dan doen ze dat gwn ...ik ben er al aan gewend en ik vind gustav echt ng staan met zwart haar
    en okee hun stijl klinkt mss wel elektrobeatachtig , à la lady gaga enzo ...
    mr so whaaaaaaat als je het niet mooi vind moet je er van mij niet nr luisteren :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Blowsighted schreef:
    (...)

    maar eigenlijk als je een goede trouwe fan bent, moet het NIET uitmaken of iemand zn uiterlijk veranderd.
    _O_


    Read this upside down: 370HSSV 0773H