• De stelling van vandaag luidt:
    In Nederland en België is teveel racisme

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Let the Night embrace you

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Dat gebeurt ook met alto's enzo
    Ja maar als je bij dat meldpunt komt met ze schelde me uit op school omdat ik zwart draag doen ze echt niks.Terwijl er op discriminatie een celstraf of boeten(weet niet zeker)staat.Aan discriminatie tegen afkomst en huidskleur en zo wordn veel meer gedaan dan tegen style.Dat is nu eemaal zo.En dat klopt nie wand de eerste wat in de grond wet is tegen discriminatie op grond van uiterlijk,land van herkomst eigen meniungen(en nog heel veel dingen).

    Goh, is er dan ook een KKK voor alto's?
    En is er ook een bepaalde stroming in de skinheads die tegen alto's zijn?
    Nope. Verder dan de anti-emo-hyves komt het hier in Nederland niet met echte groepen die tegen alternatieve mensen zijn.
    En dat je dan wordt uitgescholden op school omdat je er anders uit ziet..
    Ik ben jaren geleden dik geweest, ik had een bril, lang haar, ik was jongensachtig, haalde hoge punten en kwam uit een van de beruchtste straten in de omgeving. Maar ik heb het overleefd hoor (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    (...)
    Goh, is er dan ook een KKK voor alto's?
    En is er ook een bepaalde stroming in de skinheads die tegen alto's zijn?
    Nope. Verder dan de anti-emo-hyves komt het hier in Nederland niet met echte groepen die tegen alternatieve mensen zijn.
    En dat je dan wordt uitgescholden op school omdat je er anders uit ziet..
    Ik ben jaren geleden dik geweest, ik had een bril, lang haar, ik was jongensachtig, haalde hoge punten en kwam uit een van de beruchtste straten in de omgeving. Maar ik heb het overleefd hoor (:

    Dan weet je dus hoe erg het is.En er zijn ook groepen die zo doen tegen alto's enzo.Maar die komen nooit in beeld wand dat is niet belangrijk genoeg.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Dan weet je dus hoe erg het is.En er zijn ook groepen die zo doen tegen alto's enzo.Maar die komen nooit in beeld wand dat is niet belangrijk genoeg.

    Ja ik weet hoe het is ja en nogmaals ik heb het overleefd. Ik ben niet kapotgeslagen omdat ik een bril had of jongensachtig was.
    Ik vind het heel erg dat mensen worden gediscrimineerd vanwege hun uiterlijk, maar erdoor worden bedreigd of vermoord is toch een tíkkeltje erger.
    Mensen die er anders uitzagen werden niet als slaaf gebruikt hoor.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    (...)
    Ja ik weet hoe het is ja en nogmaals ik heb het overleefd. Ik ben niet kapotgeslagen omdat ik een bril had of jongensachtig was.
    Ik vind het heel erg dat mensen worden gediscrimineerd vanwege hun uiterlijk, maar erdoor worden bedreigd of vermoord is toch een tíkkeltje erger.
    Mensen die er anders uitzagen werden niet als slaaf gebruikt hoor.

    Nee maar die hebben wel slaven gebruikt!En mensen die er anders uitzien worden ook met de dood bedrijgt.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Nee maar die hebben wel slaven gebruikt!En mensen die er anders uitzien worden ook met de dood bedrijgt.

    Ja hoor, dan heb je toch gelijk, een emo die geslagen wordt is net zo erg als de KKK. :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    (...)
    Ja hoor, dan heb je toch gelijk, een emo die geslagen wordt is net zo erg als de KKK. :'D

    Dat zeg ik niet ik zeg dat emo's e.d ook met de dood worden berijgt enzo net als met kleurlingen.EN ik heb het over nederland wand ik kna niet over andere landen oordelen
    In Nederland en België is teveel racisme


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Dat zeg ik niet ik zeg dat emo's e.d ook met de dood worden berijgt enzo net als met kleurlingen.EN ik heb het over nederland wand ik kna niet over andere landen oordelen
    In Nederland en België is teveel racisme

    Voor het geval dat je het nog niet door had, met mijn sarcastiche 'dan heb je toch gelijk' bedoel ik dat ik geen zin heb om hier met jou verder over te discusseren. Ik heb wel betere dingen te doen ;)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ja, maar dat is op wel meer plaatsen zo.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Zeg maar gerust over de hele wereld.


    No growth of the heart is ever a waste

    Screwed schreef:
    (...)
    Goh, is er dan ook een KKK voor alto's?
    En is er ook een bepaalde stroming in de skinheads die tegen alto's zijn?
    Nope. Verder dan de anti-emo-hyves komt het hier in Nederland niet met echte groepen die tegen alternatieve mensen zijn.
    En dat je dan wordt uitgescholden op school omdat je er anders uit ziet..
    Ik ben jaren geleden dik geweest, ik had een bril, lang haar, ik was jongensachtig, haalde hoge punten en kwam uit een van de beruchtste straten in de omgeving. Maar ik heb het overleefd hoor (:

    Er schijnt zoiets als gothicrammers te bestaan. Maar of het echt waar is, is te bezien.


    No growth of the heart is ever a waste