• Je kent het gevoel misschien wel, de heimwee naar vroeger, de onbezorgde tijd en al die leuke dingen. En jongens wat heb ik veel tv gekeken!

    Ik heb vanavond/vanacht met een vriendin op internet allemaal oude tekenfilms intro's zitten kijken. Wat een lol is dat om dat te zien, serieus dat is echt geniaal!
    Als je er eentje zoekt is die eigenlijk best makkelijk te vinden, er zijn ook hele lijsten met namen van tekenfilms, maar eentje hebben we niet kunnen vinden.

    Het gaat over een jongetje, ik geloof dat hij een beetje afro haar had en hij ging altijd met zijn oom Luuk (dik, rode tuinbroek en petje) reizen in een rode locomotief.
    Weet iemand hoe deze tekenfilm heet?
    En wat zijn je favorieten?


    Mijn favorieten zijn Alfred Jodokus Kwak, Argai, Montana Jones en Ovide en zijn vriendjes, maar ik keek nog naar honderd andere natuurlijk ^^.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2009 - 1:22 ]

    Ik keek heel veel tekenfilms, maar vooral op Nickelodeon. En mijn favorieten waren As Told By Ginger & Rocker Power. ;D

    [ bericht aangepast op 30 aug 2009 - 12:19 ]

    Jim Button! Dikke jeugdherinnering hierzo.
    Enenen die tekenfilm van cartoon network met die roze hond die overal bang van was of zo iets, en die ouwe zei altijd 'Stupid dog, blablanogiets'. Ik weet niet meer hoe die heet ._.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    Jim Button! Dikke jeugdherinnering hierzo.
    Enenen die tekenfilm van cartoon network met die roze hond die overal bang van was of zo iets, en die ouwe zei altijd 'Stupid dog, blablanogiets'. Ik weet niet meer hoe die heet ._.


    Dat is Courage het bange hondje

    Die vond ik ook leuk
    En Jim butten^^


    everything, in time

    As told by Ginger :9~
    Sommige zeggen het gras lijkt wel groener, aan de overkant.. Lala, dat was altijd zo grappig (':


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Fictional schreef:
    As told by Ginger :9~
    Sommige zeggen het gras lijkt wel groener, aan de overkant.. Lala, dat was altijd zo grappig (':


    Ik kende dat liedje bijna uit mijn hoofd!Ö

    -Denkt-

    Sommige zeggen het gras lijkt veel groener, aan de overkant. Nou ik ben eens gaan kijken, om het gras te vergelijken. Het leek groener, maar dat was het dus niet. Neheeee. Voorlopig weet ik, wat ik ga doen.. Ik blijf in het midden. Daar is alles groen.

    Sommige zeggen het gras lijkt veel groener, aan de overkant.


    Zoiets dacht ik.


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Ik kende dat liedje bijna uit mijn hoofd!Ö

    -Denkt-

    Sommige zeggen het gras lijkt veel groener, aan de overkant. Nou ik ben eens gaan kijken, om het gras te vergelijken. Het leek groener, maar dat was het dus niet. Neheeee. Voorlopig weet ik, wat ik ga doen.. Ik blijf in het midden. Daar is alles groen.

    Sommige zeggen het gras lijkt veel groener, aan de overkant.


    Zoiets dacht ik.
    Klopt! Damn dat liedje zong ik vroeger elke dag. Net als die van Pokémon :9~


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    degene die jij bedoelt zijn DE AVONTUREN VAN JIM BUTTON :Y)

    http://www.youtube.com/watch?v=QfGIaqO1RgE

    JIM BUTTON WEER EEN AVONTUUR OH JIM BUTTON :Y)


    BAM!

    Ed Edd 'n Eddie was mn favo, met plank :9~ en de Powerpuff Girls en de Amanda Show was ook zo cool, met Meatloaf crunch en de dansende kreeften :9~
    ik wil weer terug naar vroeger (krul)


    There are several things that I have been doing wrong.

    oowhh ik keek echt naar heel veel :P
    boesboes,dommel,Bobby's World,totaly spies, As Told By Ginger, Rocker Power, thomas de stoomlocomotief, calimero, alfred jodocus kwak, de snorkels, ovide, troetelberen, my little pony, bananas in pyjamas, Budgie De Kleine Helicopter xD en vast nog wel meer:P

    [ bericht aangepast op 30 aug 2009 - 13:43 ]


    Nvt

    Almighty schreef:
    Op Cartoon Network;

    Power Puff Girls, Kids Next Door, Dexter & Courage the cowerdly dog

    Op Ketnet;

    De Snorkels, Alfred Jodokus Kwak, iets in een dierenwinkel met 2 muizen, een schildpad en een papegaai, Maya de Bij en nog wel enkele

    Op Vt4;

    totally spies

    Dat met die 2 muizen is Wizzy en Woppy :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    calimero, alfred J. kwak, totally spies, jim button indd (A), de drieling haha, Dexter, the powepuff girls, as told by ginger, ehm en nog veel meer (A)

    [ bericht aangepast op 30 aug 2009 - 14:10 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Almighty schreef:
    Op Cartoon Network;

    Power Puff Girls, Kids Next Door, Dexter & Courage the cowerdly dog

    Op Ketnet;

    De Snorkels, Alfred Jodokus Kwak, iets in een dierenwinkel met 2 muizen, een schildpad en een papegaai, Maya de Bij en nog wel enkele

    Op Vt4;

    totally spies



    iets in een dierenwinkel met 2 muizen,
    dat haatte ik o.o


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik keek altijd naar Dexter, Powerpuff Girls, en die shit op Cartoon Network.
    En ik ging altijd huilen als Teletubbies afgelopen was. :X


    -

    Ik kijk nog steeds naar Pokémon! ^^


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik keek vroeger altijd naar Calimero xD


    Just a simple "I love you" (: