• 1 2 3... Start. (cat)
    dit beginding is stom ><

    Whipple schreef:
    (...)
    is goed :Y)
    oee nou neem ik nog meer mensen mee..x'D


    Wie nog?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Gha schreef:
    (...)

    En dat is?

    Morgen school!


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Genius schreef:
    mijn moeder is soms echt zo onuitstaanbaar! -.-

    wat was er dan jacdepak? :o

    Fortune schreef:
    (...)

    Wie nog?

    Jac smokkel ik mee in mijn tas en naoom onder de stoel..x'D
    waar wil jij? x'D

    Fortune schreef:
    (...)

    Wie nog?

    mij _O_


    -

    Genius schreef:
    (...)
    mij _O_

    kolopt :Y)

    BrokenDreams schreef:
    (...)
    Morgen school!


    Ow ja, dat. (cat)
    Nou, euhm, bekijk het positief?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Whipple schreef:
    (...)
    wat was er dan jacdepak? :o

    nou kijk: mijn ouders zijn ja gescheiden en mijn vader woont in de stad. ik en mijn jongste broer hebben heel weinig contact met hem gehad (oudste broer niet want die woont zelf in de stad). en nu heeft mijn jongste broer de hele vakantie bij mijn vader gewoont omdat hij vakantiewerk had in de stad. en toen gingen ze met zn 2en naar de kroeg en alles en hij at daar best wel ongezond. en nu zit mijn moeder te zeuren dat ik werk moet vinden hier in dorp of in de stad. en als ik in de stad werk heb kan ik wel bij mijn vader slapen en dan lekker ongezond eten en lekker naar de kroeg en alles. en dat zegt ze dan op zo'n kuttoon en zo'n domme smile -.- ze kan er gewoon niet tegen dat mijn broer het wat leuker bij mijn vader vond dan hij het bij haar vond. ugh moeders ..


    -

    beetje lang verhaal ofso maar boeie.


    -

    Whipple schreef:
    (...)
    Jac smokkel ik mee in mijn tas en naoom onder de stoel..x'D
    waar wil jij? x'D


    Waar is er nog plaats?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Gha schreef:
    (...)

    Ow ja, dat. (cat)
    Nou, euhm, bekijk het positief?

    Ik zal proberen. :X


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Genius schreef:
    (...)
    nou kijk: mijn ouders zijn ja gescheiden en mijn vader woont in de stad. ik en mijn jongste broer hebben heel weinig contact met hem gehad (oudste broer niet want die woont zelf in de stad). en nu heeft mijn jongste broer de hele vakantie bij mijn vader gewoont omdat hij vakantiewerk had in de stad. en toen gingen ze met zn 2en naar de kroeg en alles en hij at daar best wel ongezond. en nu zit mijn moeder te zeuren dat ik werk moet vinden hier in dorp of in de stad. en als ik in de stad werk heb kan ik wel bij mijn vader slapen en dan lekker ongezond eten en lekker naar de kroeg en alles. en dat zegt ze dan op zo'n kuttoon en zo'n domme smile -.- ze kan er gewoon niet tegen dat mijn broer het wat leuker bij mijn vader vond dan hij het bij haar vond. ugh moeders ..


    Tja, waarschijnlijk vind ze het niet leuk dat je broer het leuker vond bij je vader enzo.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    BrokenDreams schreef:
    (...)
    Ik zal proberen. :X


    Goedzo(cat)
    Nee maar, aan school kan toch wel iets positiefs zijn? Zoals, je vrienden zien?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Fortune schreef:
    (...)

    Waar is er nog plaats?

    ze neemt gewoon xxxxxxxxxxxxl tas mee, passen we wel met zn 2 in _O_


    -

    Fortune schreef:
    (...)

    Tja, waarschijnlijk vind ze het niet leuk dat je broer het leuker vond bij je vader enzo.

    snap ik maar dan hoef je toch niet mijn vader zo dom te gaan afkraken? kan ik het helpen dat ze foute keus heeft gemaakt om met hem te trouwen en kinderen te krijgen? -.- ze moet blij wezen dat iig nu 2 van haar kinderen goed contact met hun vader hebben vind ik, hebben we ook recht op.


    -