• 1 2 3... Start. (cat)
    dit beginding is stom ><

    MAAR IK MOET ETEN :9~


    -

    Genius schreef:
    MAAR IK MOET ETEN :9~

    eetsmakelijk =)

    Fortune schreef:
    (...)

    Waar is er nog plaats?

    uuh.. ik kan nog een ander tas mee nemen.x'D
    kan je daarin (A) x'D

    Genius schreef:
    (...)
    nou kijk: mijn ouders zijn ja gescheiden en mijn vader woont in de stad. ik en mijn jongste broer hebben heel weinig contact met hem gehad (oudste broer niet want die woont zelf in de stad). en nu heeft mijn jongste broer de hele vakantie bij mijn vader gewoont omdat hij vakantiewerk had in de stad. en toen gingen ze met zn 2en naar de kroeg en alles en hij at daar best wel ongezond. en nu zit mijn moeder te zeuren dat ik werk moet vinden hier in dorp of in de stad. en als ik in de stad werk heb kan ik wel bij mijn vader slapen en dan lekker ongezond eten en lekker naar de kroeg en alles. en dat zegt ze dan op zo'n kuttoon en zo'n domme smile -.- ze kan er gewoon niet tegen dat mijn broer het wat leuker bij mijn vader vond dan hij het bij haar vond. ugh moeders ..

    dat is dom..:x

    Genius schreef:
    (...)
    snap ik maar dan hoef je toch niet mijn vader zo dom te gaan afkraken? kan ik het helpen dat ze foute keus heeft gemaakt om met hem te trouwen en kinderen te krijgen? -.- ze moet blij wezen dat iig nu 2 van haar kinderen goed contact met hun vader hebben vind ik, hebben we ook recht op.

    ik denk dat ze het moeilijk vind om dat te denken.... denk ik :x

    Genius schreef:
    (...)
    snap ik maar dan hoef je toch niet mijn vader zo dom te gaan afkraken? kan ik het helpen dat ze foute keus heeft gemaakt om met hem te trouwen en kinderen te krijgen? -.- ze moet blij wezen dat iig nu 2 van haar kinderen goed contact met hun vader hebben vind ik, hebben we ook recht op.


    Inderdaa.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Genius schreef:
    MAAR IK MOET ETEN :9~


    Smakelijk eten!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Whipple schreef:
    (...)
    uuh.. ik kan nog een ander tas mee nemen.x'D
    kan je daarin (A) x'D


    Dat is goed.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    (...)

    Dat is goed.

    oke.. oee gezellig
    nu gaan jullie alle 3 meee..x'D

    Uhu, kom je me halen?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    EN IK BEN WEER TERUG :9~


    -

    Welcome Back Jac.
    Maar ik moet gaan.
    Tot later!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Hallo (nerd)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    heeeey =3


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.