• 1 2 3... Start. (cat)
    dit beginding is stom ><

    Whipple schreef:
    (...)
    kan je hem dan niet zeggen dat jij het dom vind dat hij dat doet.. en proberen hem zo ver te krijgen dat hij stopt?

    Ja zou ik kunnen doen, maar ik ben bang dat hij zoiets heeft van: waar bemoei je je mee ? Hij staat toch lang niet zo dichtbij me als Jeroen, dus ik durf niet zo. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Whipple schreef:
    "I think I'm in love with my radio"

    'cause it never lets me down. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    Ja zou ik kunnen doen, maar ik ben bang dat hij zoiets heeft van: waar bemoei je je mee ? Hij staat toch lang niet zo dichtbij me als Jeroen, dus ik durf niet zo. :X

    of je kan het via jeroen vragen.. vragen of hij dat wil proberen.. ?

    "Boem.. Cuz she knew me.."

    Whipple schreef:
    (...)
    je kan het beter vertellen.. dan weten zij ook hoe het kan gaan..

    Ja, dat vind ik ook. Als je vader zo aan de zooi heeft gezeten dan lijkt het me dat jij er zelf eerder af blijft. Ik zorg daar wel voor. Ik zeg gewoon altijd nee als dat me aangeboden wordt. Ik doe veel, maar dat niet. Ik vind dat nergens voor nodig. Jeroen gaf als argument dat het "gezellig" is, maar dat slaat natuurlijk nergens op. Zonder kun je het ook gezellig hebben. Misschien nog wel gezelliger dan mét al die shit.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    Nee, dat hoop ik ook. Mijn moeder heeft namelijk vroeger ook superveel shit gebruikt, dus zij weet hoe het is allemaal. Dat heeft ze me gisterenavond vertelt. Best heftig. Dus ik wil echt niet dat hij ermee doorgaat.
    En een vriend van onze familie die heeft zichzelf vroeger ook platgespoten met heroïne, maar die vertelt het niet aan zijn kinderen, wat ik super dom vind. :8
    Okay, heroïne is toch wel iets heftiger als wietjes, maar alsnog.

    :O -is stil-
    ...
    Maar hij kan wel zeggen dat ze nooit heroine moeten gaan gebruiken


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Whipple schreef:
    (...)
    of je kan het via jeroen vragen.. vragen of hij dat wil proberen.. ?

    Ik weet niet eens of Jeroen wel echt stopt. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    Ik weet niet eens of Jeroen wel echt stopt. :X

    jaa, zeg anders tegen hem.. als je nog 1x te horen krijgt van iemand dan ook dat hij je kwijt is.. ik denk dat hij dan wel op past.. want volgens mij is die best wel lief n_n

    LoveForTom schreef:
    (...)
    :O -is stil-
    ...
    Maar hij kan wel zeggen dat ze nooit heroine moeten gaan gebruiken

    Ja, dat is waar.. Maar als ze het verhaal daar niet achter weten, dan komt het toch niet zo goed aan als dat ze wel het verhaal weten. Dan staat het dichterbij je en dan is de beslissing dat je het niet gaat doen makkelijker gemaakt dan als je alleen hoort "ga geen heroïne gebruiken" toch? :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    "Lost in my fairy tail.."

    Trafficlight schreef:
    (...)
    Ja, dat is waar.. Maar als ze het verhaal daar niet achter weten, dan komt het toch niet zo goed aan als dat ze wel het verhaal weten. Dan staat het dichterbij je en dan is de beslissing dat je het niet gaat doen makkelijker gemaakt dan als je alleen hoort "ga geen heroïne gebruiken" toch? :')

    Jha (:


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Whipple schreef:
    (...)
    jaa, zeg anders tegen hem.. als je nog 1x te horen krijgt van iemand dan ook dat hij je kwijt is.. ik denk dat hij dan wel op past.. want volgens mij is die best wel lief n_n

    Als hij straks op msn is, begin ik er weer even over. Dan ga ik wel vertellen dat hij me kwijt is als ik erachter kom. Maar het is echt een schat, hoor, maar drugs vind ik toch wel heel serieus. Ik doe dit ook alleen maar omdat ik van hem hou. Ik wil ook helemaal niet dat het uit gaat ofzeu, maar dat ligt aan hem.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    Ja, dat vind ik ook. Als je vader zo aan de zooi heeft gezeten dan lijkt het me dat jij er zelf eerder af blijft. Ik zorg daar wel voor. Ik zeg gewoon altijd nee als dat me aangeboden wordt. Ik doe veel, maar dat niet. Ik vind dat nergens voor nodig. Jeroen gaf als argument dat het "gezellig" is, maar dat slaat natuurlijk nergens op. Zonder kun je het ook gezellig hebben. Misschien nog wel gezelliger dan mét al die shit.


    idd.. maar volgens mij ligt dat bij jongens anders.. denk ik..:x
    meisjes mogen toch wel eens huilen? jongens zogenaamd niet.. alleen maar omdat die dan zielig zijn..

    Wow, wat heb ik weer een leuk onderwerp aangesneden, zeg. Drugs. Well done, Naooom. :8


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    Als hij straks op msn is, begin ik er weer even over. Dan ga ik wel vertellen dat hij me kwijt is als ik erachter kom. Maar het is echt een schat, hoor, maar drugs vind ik toch wel heel serieus. Ik doe dit ook alleen maar omdat ik van hem hou. Ik wil ook helemaal niet dat het uit gaat ofzeu, maar dat ligt aan hem.

    je wil gewoon niet dat hij dat vaker gaat doen toch? dat zou ik ook willen..
    -dat hij ophoud-

    [ bericht aangepast op 31 aug 2009 - 21:44 ]