• 1 2 3... Start. (cat)
    dit beginding is stom ><

    Whipple schreef:
    (...)
    en ik weet het nog steeds niet.. x'D
    dus ga ik het even op youtube opzoeken.x'D

    i'll be on the hotline
    like everyday
    making sure the dj knows what i want him to play :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    jaa daarom. ik ben echt zo bang dat ie er een gewoonte van gaat maken :X ik heb hem dus vanmiddag aangesproken erop en hij zei dat ie het niet meer zou doen, maar ik weet niet of hij het echt niet meer gaat doen
    nja ik zeikte wel tegen hem erover want ik hou gewoon van hem en dan wil ik niet dat ze zulke dingen doen. het is ook echt zo slecht voor je he :8

    Meid, je hebt helemaal gelijk. Als een vriend van mij dat zou doen, zou ik dat ook zeggen en tis gwn idd heel slecht voor je. Tis jammer dat hij 'verkeerde' vrienden heeft zegmaar


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Whipple schreef:
    (...)

    ja oke daar heb je wel gelijk in..
    aber.. blowt die robbert dan uuuber vaak? :o
    dat is toch uuuuuubber slecht? (cat)

    nee, niet hééél vaak, maar gewoon telkens als hij met 2 van die gasten is doet hij het. ik haat het als mijn vrienden zoiets doen. ik kan robbert moeilijk vragen of hij wil stoppen, maar jeroen kan ik dat wel vragen :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    i'll be on the hotline
    like everyday
    making sure the dj knows what i want him to play :]

    jaaa dat was hem..x'D
    ik heb hem nu ook opstaan..

    *neuried mee..(A)*

    Trafficlight schreef:
    (...)
    nee, niet hééél vaak, maar gewoon telkens als hij met 2 van die gasten is doet hij het. ik haat het als mijn vrienden zoiets doen. ik kan robbert moeilijk vragen of hij wil stoppen, maar jeroen kan ik dat wel vragen :]

    misschien als jeroen stopt, stopt hij ook.. misschien..

    LoveForTom schreef:
    (...)
    Meid, je hebt helemaal gelijk. Als een vriend van mij dat zou doen, zou ik dat ook zeggen en tis gwn idd heel slecht voor je. Tis jammer dat hij 'verkeerde' vrienden heeft zegmaar

    Nouja, het zijn maar 2 van zijn vrienden die zo zijn. De rest is echt tof gewoon. En ik heb bij 1 van hen in de klas gezeten 2 jaar, dus ik weet hoe verknipt hij is. Ik heb zoiets gezegd als van: Óf je stopt met blowen en al die vage shit óf je raakt mij kwijt. Tsja, hij kijkt maar wat ie kiest.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Whipple schreef:
    (...)
    misschien als jeroen stopt, stopt hij ook.. misschien..

    ik hoop het. k hoop dat ie zo slim is, ook al betwijfel ik dat. al die vage acties van hem :8


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    Nouja, het zijn maar 2 van zijn vrienden die zo zijn. De rest is echt tof gewoon. En ik heb bij 1 van hen in de klas gezeten 2 jaar, dus ik weet hoe verknipt hij is. Ik heb zoiets gezegd als van: Óf je stopt met blowen en al die vage shit óf je raakt mij kwijt. Tsja, hij kijkt maar wat ie kiest.

    Idd. Dan hoop ik nie dat ie doorgaat met die shit, het ruineert z'n leven


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    ik hoop het. k hoop dat ie zo slim is, ook al betwijfel ik dat. al die vage acties van hem :8

    anders moet je het hem zelf laten uit zoeken.. eigenlijk.. al is het wel super sonisch dom van hem..

    Whipple schreef:
    (...)
    jaaa dat was hem..x'D
    ik heb hem nu ook opstaan..

    *neuried mee..(A)*

    Ik nu niet meer. :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Whipple schreef:
    (...)
    anders moet je het hem zelf laten uit zoeken.. eigenlijk.. al is het wel super sonisch dom van hem..

    Het is een schat van een jongen, maar af en toe heb ik zoiets van: DUDE seriously, ben je zo stom of doe je maar alsof ? :8


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    Het is een schat van een jongen, maar af en toe heb ik zoiets van: DUDE seriously, ben je zo stom of doe je maar alsof ? :8

    kan je hem dan niet zeggen dat jij het dom vind dat hij dat doet.. en proberen hem zo ver te krijgen dat hij stopt?

    LoveForTom schreef:
    (...)
    Idd. Dan hoop ik nie dat ie doorgaat met die shit, het ruineert z'n leven

    Nee, dat hoop ik ook. Mijn moeder heeft namelijk vroeger ook superveel shit gebruikt, dus zij weet hoe het is allemaal. Dat heeft ze me gisterenavond vertelt. Best heftig. Dus ik wil echt niet dat hij ermee doorgaat.
    En een vriend van onze familie die heeft zichzelf vroeger ook platgespoten met heroïne, maar die vertelt het niet aan zijn kinderen, wat ik super dom vind. :8
    Okay, heroïne is toch wel iets heftiger als wietjes, maar alsnog.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    "I think I'm in love with my radio"

    Trafficlight schreef:
    (...)
    Nee, dat hoop ik ook. Mijn moeder heeft namelijk vroeger ook superveel shit gebruikt, dus zij weet hoe het is allemaal. Dat heeft ze me gisterenavond vertelt. Best heftig. Dus ik wil echt niet dat hij ermee doorgaat.
    En een vriend van onze familie die heeft zichzelf vroeger ook platgespoten met heroïne, maar die vertelt het niet aan zijn kinderen, wat ik super dom vind. :8
    Okay, heroïne is toch wel iets heftiger als wietjes, maar alsnog.

    je kan het beter vertellen.. dan weten zij ook hoe het kan gaan..