• Ik heb zo'n 'vriendin' en ze was een keer bij mij thuis, en mijn broer was daar ook met zijn beste vriend.En toen vroeg ze wie dat was en zei ik dat dat mijn broer was en toen ging ze naar boven en heeft ze bijna een uur bij hun gezeten -_-
    Ja sorry op deze momenten wordt ik egt jaloers !


    - hoi ;D

    Wat dom van haar ._.

    Wat een vriendin O.o


    Some people make the world special just by being in it

    oke miss vindt ze je broer leuk maar dan laat je je vriendin toch niet zitten das kut


    I Got My Party Tonight<33

    mis. vind ze je broer leuk?

    o.o

    gewoon meegaan en hun irriteren net zo lang totdat je broer jullie uit de kamer trapt


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    mis. vind ze je broer leuk?

    o.o

    gewoon meegaan en hun irriteren net zo lang totdat je broer jullie uit de kamer trapt

    Goed idee :D
    Ga ik doen volgende keer (krul)


    - hoi ;D

    Troglodyte schreef:
    (...)
    Goed idee :D
    Ga ik doen volgende keer (krul)

    Ja en en dan moet je weer een topic maken zodat ik me niet verveel en kan lezen in jou topic


    I Got My Party Tonight<33

    Wat een kutwijf. o.o


    blame the bully.

    goed dat je vriendin tussen dingetjes [ '' ] hebt gezet. want ze is zeker een 'vriendin'..


    hell is empty and all the devils are here.

    Willom schreef:
    Wat een kutwijf. o.o


    Never run out of reasons to smile...

    vond je broer dat dan leuk? een wildvreemd meisje in je kamer, ik zou het raar vinden, en idd, wat een kutwijf. (;


    It even took me by surprise

    wat een pipostaaf.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Dat is best lullig voor je.


    when words fail, music speaks.

    best wel lullig voor jou.. eigenlijk..

    het kan best zijn dat ze heb intressant vind maar dat is nog geen reden om jou dan aan de kant te zetten, ze kwam voor jou dus moet ze ook bij jou blijven

    Kijk, dat hoort niet he. Ze komt voor jou, niet voor hem. Dan moet ze maar wat met je broer afspreken, hoor. :8


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.