• Haay,,

    Is het tegenwoordig normaal als je stiefmoeder je hoer of kankerkindje noemt?
    Even geleden had ik roze make up op en zei ze plots; "Doe die make up maar van je gezicht, je lijkt precies een kankerkindje!" Ik werd ontzettend woedend en heb haar gewoon genegeerd. Vandaag waren we aan het eten en zei ze plots; "Zeg, die rode nagellak, doe die maar van je vingers hoor. Je bent precies een H-O-E-R." Ik zat daar als met een hoofd van whoat?
    Dan begon ik een welles, nietes spelletje met d'r omdat ze zei dat het gewoonweg lelijk is. Nu mijn vraag, is het tegenwoordig normaal? >_<
    Ik word echt hardstikke gek van d'r!

    Love, Lisa.

    EDIT

    Nu kwam ze net binnen om te klagen over de was terwijl het niet mijn schuld is! Ja, nu jank ik, ja. Het word me hier even te veel.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2009 - 20:13 ]


    Let's do this poo

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Zeg jij Slet tegen je moeder? En dat vind je normaal :S?

    Ja, omdat ze stront vervelend deed. Was ook onze eerste voorval van elkaar uitschelden (voor de rest mompel ik het altijd, slet of hoer ofzo.).


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Vogue schreef:
    (...)
    Ja, omdat ze stront vervelend deed. Was ook onze eerste voorval van elkaar uitschelden (voor de rest mompel ik het altijd, slet of hoer ofzo.).
    Maar dan zeg je toch geen slet? Kijk moeders zijn er om vervelend tegen je te doen.. maar dan zeg je toch geen slet. Ik vind dat echt respectloos.
    - Sorry, dat is mijn mening.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2009 - 18:55 ]


    Life is hard and then we die

    Murderdoll schreef:
    (...)
    Ja, maar mijn moeder kan er ook niet meer veel aan doen he x_x

    Toch wel?!
    Dat mens heeft toch geen recht om je hoer en kanker kindje te noemen.


    I need you like a heart needs a beat

    TheFame schreef:
    (...)
    Toch wel?!
    Dat mens heeft toch geen recht om je hoer en kanker kindje te noemen.

    Maar het is dan ook weer myn moeders huishouden niet hier.. Mama wil zich niet moeien met ruzie's van hier.


    Let's do this poo

    WTF! O.O
    Sinds wanneer schelden ouders met kanker? .___.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Dat is niet normaal nee D:


    I don't need words to feel those lips.

    Nee, dat is niet normaa. Probeer eerst met je stiefmoeder te praten, onder vier ogen. Leg rustig uit wat jij van het gedrag van haar vind en ga vooral niet schelden. Wordt ze boos en begint ze te schelden, probeer haar eerst te kalmeren. Lukt dat niet ga met je vader praten. Als ook hij niet wilt luisteren is het handig om met je moeder te praten. Kan/wil ook zij er niets aan doen bel de kindertelefoon. Zij hebben hier meer verstand van dan wij.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Dat is niet normaal.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Damn, heb fucking respect voor jou o.o
    Als mijn moeder dát doet, wat ze wel eens een keer deed, haal ik de hele buurt bij elkaar en schreeuw ik zo hard tegen haar dat haar gehoor het niet meer doet. Dat jij haar negeert vind ik knap, serieus.
    En ik denk dat je dat ook moet blijven doen. Blijf haar negeren joh, en trek je niks van haar aan.


    ok

    LoveForTom schreef:
    WTF! O.O
    Sinds wanneer schelden ouders met kanker? .___.

    Iedereen doet het tegenwoordig.
    Maar vergeet het niet dat het schelden met kanker is begonnen bij ouderen, hè.


    ok

    Jemig zeg! Als ik jou was zou ik recht in haar face zeggen dat ze niet zo moet zeuren omdat ze mijn moeder niet is.
    Maar dan heb je wel kans op (ergere) ruzie.
    Of ik zou zeggen, als ze je weer uitscheld voor hoer, : 'Ik ben jou niet!' Of zo iets..

    wow , ik zou in die haar haren gevlogen zijn

    eerst verbaal tuurlijk <33


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Doet ze dat alleen wanneer je vader er niet bij is?
    Zo ja, elke keer wanneer je met haar praat, kun je het gesprek opnemen en als ze iets stoms zegt, laat je het aan je vader horen :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Sorry hoor maar heeft dat mens een één of andere aandoening ofso 0_o' like waar slaat dat op :'$ als ze rode nagelak al niet goed vind, wat zou ze dan wel niet zeggen als je ooit een rokje ofso aan doet :'X


    Life is more than that you eyes can see

    Dat is niet normaal.


    Stop holding me under and let me breathe.