• Haay,,

    Is het tegenwoordig normaal als je stiefmoeder je hoer of kankerkindje noemt?
    Even geleden had ik roze make up op en zei ze plots; "Doe die make up maar van je gezicht, je lijkt precies een kankerkindje!" Ik werd ontzettend woedend en heb haar gewoon genegeerd. Vandaag waren we aan het eten en zei ze plots; "Zeg, die rode nagellak, doe die maar van je vingers hoor. Je bent precies een H-O-E-R." Ik zat daar als met een hoofd van whoat?
    Dan begon ik een welles, nietes spelletje met d'r omdat ze zei dat het gewoonweg lelijk is. Nu mijn vraag, is het tegenwoordig normaal? >_<
    Ik word echt hardstikke gek van d'r!

    Love, Lisa.

    EDIT

    Nu kwam ze net binnen om te klagen over de was terwijl het niet mijn schuld is! Ja, nu jank ik, ja. Het word me hier even te veel.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2009 - 20:13 ]


    Let's do this poo

    In de eerste plaats: wat heeft zij over jou te zeggen? probeert ze jou te domineren omdat ze toevallig met je pa in huis woont? Dat soort zaken heb ik persoonlijk nooit weten te waarderen. Daar komt bij: wat heeft die informatie voor nut voor jou. Handig om te zeggen: 'Je lijkt net een hoer.' Dat is gewoon een nutteloze toevoeging die bovendien niet van veel intelligentie getuigt.

    Mijn mening.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh.. en je hoeft niet te huilen :]
    Ik bedoel.. zij is jouw tranen niet waard. Probeer - hoe moeilijk het zijn mag - kalm terug te reageren met logische antwoorden, bijv wanneer zij je zo noemt, antwoord jij kalm met: Ik hoef mijn tijd en energie niet te verspillen aan nutteloze discussies met mensen die zo tegen me praten.
    Het is het niet waard.


    No growth of the heart is ever a waste

    Volgens mij vat je het verkeerd op hoor..
    Ze noemt je niet zo, ze wilt alleen niet dat je dik geschminkt en met rode nagellak enz. naar buiten gaat. Vanwege bezorgdheid, weetjewel..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    In de eerste plaats: wat heeft zij over jou te zeggen? probeert ze jou te domineren omdat ze toevallig met je pa in huis woont?

    Dat ben ik dus totaal niet met je eens. Kijk naar mijn moeder. Dus ze mag wel hun vuile was doen, eten voor ze koken en het huis voor ze schoonmaken maar verder heeft ze maar niks te zeggen?
    Zo werkt dat toch niet.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    (...)
    Dat ben ik dus totaal niet met je eens. Kijk naar mijn moeder. Dus ze mag wel hun vuile was doen, eten voor ze koken en het huis voor ze schoonmaken maar verder heeft ze maar niks te zeggen?
    Zo werkt dat toch niet.

    Ja, das waar. Dat heb ik te kort door de bocht genomen.
    Dat even terzijde: het neemt overigens niet weg dat zij het niet verdient zo behandelt te worden.


    No growth of the heart is ever a waste

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Maar dan zeg je toch geen slet? Kijk moeders zijn er om vervelend tegen je te doen.. maar dan zeg je toch geen slet. Ik vind dat echt respectloos.
    - Sorry, dat is mijn mening.


    So far away..

    Screwed schreef:
    Volgens mij vat je het verkeerd op hoor..
    Ze noemt je niet zo, ze wilt alleen niet dat je dik geschminkt en met rode nagellak enz. naar buiten gaat. Vanwege bezorgdheid, weetjewel..

    Ook al is dat vanwege bezorgdheid, je stiefdochter slet en kankerkind noemen vind ik niet normaal. :| Zo hoor je een kind niet te behandelen en op te voeden. mijn mening.


    So far away..

    het is niet normaal...

    mijn moeder noemde me een slaafje omdat ze boos op me was of zo -.- en toen zij ze ik haat kinderen tsja mijn moeder is gestoord maar ik zou nbiet weten wat je moet doen.. tegen je vader zeggen denk ik of tegen je vrienden, fam.


    Life up to your own espectations