• dik haar.
    ja dat heb ik dus. iedereen zieken van het is mooi, laat het los enzo. maar het probleem is, wat móét ik ermee? het komt nu over mijn schouder en is gewoon in één lijn, geen laagjes ofzo.
    wat kún je ermee, ik bedoel heeft iemand hier ook dik haar? de onderkant van mijn haar volumeert meer dan de bovenkant. het is waardeloos aldus ik.


    we've only said goodbye with words

    Stijlen. Dan is het zo minder dik. : D


    We'll never be as young as we are tonight

    Je kunt ook 's avonds als je op bed gaat, heel veel elastiekjes in je paardenstaart binden. Dat helpt bij mij.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je moet laagjes laten knippen en uitdunnen. Dan blijf je voluminieus haar hebben, maar is het minder dik dan ervoor. En je kan het natuurlijk dan nog eens stijlen voor een gladder resultaat.


    What you see, is what you get.

    Verf in gooien?
    Ik heb redelijk dik haar. Niet echt extreem of zo, maar ik krijg het vaker dan eens te horen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Geef mij jou haar.
    Mijn haar is dun, maar er zit volume in. Maar met dun haar kan je ook niet veel hoor.
    Haar is gwn kut (:


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Ga naar de kapper en laat 't uitdunnen? Dan wordt 't vanzelf dunner, ze 'trekken' om zo maar te zeggen, haren uit en dat heb ik ook laten doen want mijn haar was ook heel erg dik en nu eigenlijk niet echt meer ;D

    Conspiracy schreef:
    Ga naar de kapper en laat 't uitdunnen? Dan wordt 't vanzelf dunner, ze 'trekken' om zo maar te zeggen, haren uit en dat heb ik ook laten doen want mijn haar was ook heel erg dik en nu eigenlijk niet echt meer ;D

    Da klinkt kei sadistisch. x)


    We'll never be as young as we are tonight

    Allied schreef:
    (...)
    Da klinkt kei sadistisch. x)

    Ik probeer haar zeker niet bang te maken hoor (flower)
    Neh, maar dat doet geen pijn als je een goede kapper hebt tenminste en die niet zo sadistisch is. kidding. dat doet geen pijn ;D

    Als je het in laagjes doet gaat het minder dik zijn & je kan het stijlen. (nerd)


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    ehm... gewoon los.
    Als je een bles hebt kan je die met een speldje naar achter steken, da's ook mooi.
    en steilen kan je eventueel ook doen, hangt er een beetje wat voor soort haar het is (behalve 'dik' dan) (;

    [ bericht aangepast op 4 sep 2009 - 23:02 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Ik probeer haar zeker niet bang te maken hoor (flower)
    Neh, maar dat doet geen pijn als je een goede kapper hebt tenminste en die niet zo sadistisch is. kidding. dat doet geen pijn ;D

    Weet ik. Ik heb het ook laten doen. : D

    Bij mij was het gewoon met een soort schaartje.:')


    We'll never be as young as we are tonight

    mijn haar is ook dik en ik doe et bijna iedere dag stijlen. Dan is het wel iets minder dik.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Hourglass schreef:
    Je moet laagjes laten knippen en uitdunnen. Dan blijf je voluminieus haar hebben, maar is het minder dik dan ervoor. En je kan het natuurlijk dan nog eens stijlen voor een gladder resultaat.

    Eens:Y) Maar ik heb pas zinloos haar,maar iedereen haat dat van zichzelf,bijna iedereen,toch?

    [ bericht aangepast op 5 sep 2009 - 12:43 ]


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    NIET UITDUNNEN. =3
    Of toch niet te vaak :X
    Waant, dan gaat het flushen.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    ik heb ook ongelovelijk dik haar....ik heb het momenteel tot halverwege mijn bovenarmen en ik doe er soms aan de ene kant een staart in en aan de andere kant een strikje, zo een klik dingetje...of ik doe haarbanden in...of 2 staartjes...vlechten...van alles eigenlijk...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.