• dik haar.
    ja dat heb ik dus. iedereen zieken van het is mooi, laat het los enzo. maar het probleem is, wat móét ik ermee? het komt nu over mijn schouder en is gewoon in één lijn, geen laagjes ofzo.
    wat kún je ermee, ik bedoel heeft iemand hier ook dik haar? de onderkant van mijn haar volumeert meer dan de bovenkant. het is waardeloos aldus ik.


    we've only said goodbye with words

    In laagjes,dan is het minder dik.Verder zou ik het ook iet weten ik heb er ook last van


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik heb ook dik haar, in laagjes.


    Life is hard and then we die

    Ik heb ook heel dik haar.
    Ik heb het gewoon in laagjes laten knippen en laten uitdunnen. Dat scheelt heel veel dat uitdunnen.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Hourglass schreef:
    Je moet laagjes laten knippen en uitdunnen. Dan blijf je voluminieus haar hebben, maar is het minder dik dan ervoor. En je kan het natuurlijk dan nog eens stijlen voor een gladder resultaat.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Vraag gewoon bij de kapper wat je ermee kan doen, welke soorten kapsels jou staan.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    dik haar is veel mooier dan dun
    ik wil wel ruilen me u want ik heb dan haar(A)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Vogue schreef:
    Geef mij jou haar.
    Mijn haar is dun, maar er zit volume in. Maar met dun haar kan je ook niet veel hoor.
    Haar is gwn kut (:
    same ;o

    Vogue schreef:
    Geef mij jou haar.
    Mijn haar is dun, maar er zit volume in. Maar met dun haar kan je ook niet veel hoor.
    Haar is gwn kut (:


    ruilen dan maar ;] ?

    nee, ik heb maar besloten om het te laten knippen in laagjes. uitdunnen weet ik niet zo zeker. maar toch bedankt.


    we've only said goodbye with words

    Ik weet wat je moet doen;
    er trots op wezen! :Y)

    ik heb niet dik,maar veel haar,en het krult als het nat is,dus daar kan je ook niet veel mee vind ik.
    ik stijl het (:
    en over dat uitdunnen bij de kapper,dat doe ik ook altijd als ik naar de kapper ga,maar het is meestal na een 2-3 weken al terug dik.


    everybody needs a song.

    laagjes x'D

    Dan moet je mijn haar is zien. >< Iedereen zegt ook dat het mooi is terwijl er NIKS volume in zit. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar tevergeefs. Eveneens heb ik andere dingen geprobeerd maar NIKS NIKS gaat!

    Nu van armoei doe ik maar staartjes in. --' Weetje hoe zielig!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    in laagjes laten knippen en stijlen (:

    Ik heb daar ook last van. En ik heb eigenlijk zelf ook geen idee wat ik er mee moet doen. Ik doe het altijd in een staart, dat is handig.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb zelf last van héél erg dik haar, iedereen zegt altijd dat ik zoveel haar heb ><
    Daarom laat ik het altijd heel erg uitdunnen en het in laagjes knippen. Ik heb het een week geleden laten doen ofzo en ik heb nog maar één derde van mijn oorspronkelijke haar nu (:


    You're a star in heaven.