• Elke keer als we (eventjes) niet op Quizlet kunnen komen er 1 of meerdere topics over dit.
    Dus vandaag dit sticky topic waarin je andere kan vragen of het bij hen ook was.

    En meestal mensen, is het bij iedereen zo ;)
    Als het bij 2 andere ook zo is, is het dus bij iedereen zo (geweest).

    En vandaag op 6 september 09 kon iedereen idd een klein kwartiertje niet op Quizlet

    En op 7 februari 2010 deed Quizlet het ook niet van sochtends tot smiddags half 2.

    Vanochtend (23 november) viel Quizlet geregeld uit. Het lijk nu (middag) over te zijn.

    Vanaf zondag 16 januari 2011 lag Q er uit. De database van Quizlet is gecrashed. Op 18 januari deed Quizlet het weer, alleen de stories doen het op dit moment nog niet (19 januari).

    Vrijdag 4 november 2011 lag Q er weer uit. De server had het begeven.

    Mededeling: Gelieve hier niet op te reageren als je het niet gemerkt hebt, zodat het topic niet onnodig omhoog wordt geschopt (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 10:20 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 nov 2011 - 19:21 ]

    target schreef:
    (...)
    hoe weet je dat allemaal zó precies =o


    Hij heeft wss. ICT geleerd? Ik wist het niet gedetailleerd, maar wel ongeveer. Plus wat hij zei was ook terug te zien in de errors.
    Die jongen weet gewoon net wat meer van computers dan de meeste mensen hier. :P


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    ik ook niet


    Nobody is perfect

    Vengeance schreef:
    (...)

    Hij heeft wss. ICT geleerd? Ik wist het niet gedetailleerd, maar wel ongeveer. Plus wat hij zei was ook terug te zien in de errors.
    Die jongen weet gewoon net wat meer van computers dan de meeste mensen hier. :P


    Hij un vriend van mij, heeft geen ICT geleerd:p het begon als een hobby en is uiteindelijk overgaan naar heel wat meer. En aan de erros kan je eigenlijk alles herkennen met een beetje nadenken. Daar kwam ik ook achter, dat de site overbelast was, door de errors. Maar de verdere gevolgen wist ik niet en hij wel:p.

    Ik kon vanochtend neit op Q


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    -.-


    -

    ik wist nieeens dat er iets was
    mijn liefste puppie links en haar bff rechts


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    had het gemerkt en werd er gek van


    Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts. Winston Churchill

    ;o


    -

    Ik heb het eigenlijk niet gemerkt ö


    (:

    :O


    Be proud for the things you have! <3

    niks van gemerkt


    theboy.....is the boy!

    En of ik het had gemerkt. Ik was ontzettend pissig.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    ik dacht dat het aan het internet lag:|


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    AAH en dan kunnen we nu allemaal geen stories lezen omdat de database is gecreashed!

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 jan 2011 - 10:18 ]

    Catalyst schreef:
    AAH en dan kunnen we nu allemaal geen stories lezen omdat de database is gecreashed!


    Kom op die stories komen wel terug.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 jan 2011 - 10:20 ]


    "Ignite, my love. Ignite."