• Elke keer als we (eventjes) niet op Quizlet kunnen komen er 1 of meerdere topics over dit.
    Dus vandaag dit sticky topic waarin je andere kan vragen of het bij hen ook was.

    En meestal mensen, is het bij iedereen zo ;)
    Als het bij 2 andere ook zo is, is het dus bij iedereen zo (geweest).

    En vandaag op 6 september 09 kon iedereen idd een klein kwartiertje niet op Quizlet

    En op 7 februari 2010 deed Quizlet het ook niet van sochtends tot smiddags half 2.

    Vanochtend (23 november) viel Quizlet geregeld uit. Het lijk nu (middag) over te zijn.

    Vanaf zondag 16 januari 2011 lag Q er uit. De database van Quizlet is gecrashed. Op 18 januari deed Quizlet het weer, alleen de stories doen het op dit moment nog niet (19 januari).

    Vrijdag 4 november 2011 lag Q er weer uit. De server had het begeven.

    Mededeling: Gelieve hier niet op te reageren als je het niet gemerkt hebt, zodat het topic niet onnodig omhoog wordt geschopt (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 10:20 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 nov 2011 - 19:21 ]

    jeee ij doet het weer(yeah)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vraag me toch af wat er aan de hand is..


    Life is hard and then we die

    Ik kan nog altijd geen hoofdstukken lezen ofzo :')

    Never mind, nu terug wel ;d

    [ bericht aangepast op 14 dec 2010 - 16:52 ]


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    vandaag kon ik er een tijdje niet op maar nu weer wel


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Daarnet ging het niet, iets van dat een bepaald deel van de site gecrashed was ofzo? ;o


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    bij mij dus ook :o


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    There was a little mistake over here, zo'n 20 minuten geleden. ;o


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vraag me toch af wat er aan de hand is..


    Uit eigen ervaring is de site tijdelijk overbelast geweest
    en hierdoor waren er wat tabellen 'gecrasht' in de database.
    Overbelasting (zie: too many connections) grote kans dat dit kwam door teveel sleep processen. De andere error "try to repear table" is hier het gevolg van

    Waarschijnlijk heeft Rutger deze zojuist gerepareerd en daarom doet de site het weer

    Yeah doet vreugdendansje... :D


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    MenM schreef:
    (...)

    Uit eigen ervaring is de site tijdelijk overbelast geweest
    en hierdoor waren er wat tabellen 'gecrasht' in de database.
    Overbelasting (zie: too many connections) grote kans dat dit kwam door teveel sleep processen. De andere error "try to repear table" is hier het gevolg van

    Waarschijnlijk heeft Rutger deze zojuist gerepareerd en daarom doet de site het weer

    hoe weet je dat allemaal zó precies =o


    They fell in love, didn't they?

    target schreef:
    (...)
    hoe weet je dat allemaal zó precies =o


    Omdat ik ook servers beheer :P

    Ja idd! O;
    Moest een half uur wachten.

    Bij mij deed ook de helft van de site het niet... Nu gelukkig weer wel, ik ben blij dat ik niet de enige was die dat had.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik kon zeker een uur niet op Quizlet .. Er kwam telkens iets op van dat het gecrashed was, ik dacht dat het aan mijn pc lag en ik begon te flippen haha ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Undesirable schreef:
    Daarnet ging het niet, iets van dat een bepaald deel van de site gecrashed was ofzo? ;o


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':