• Ik vond het misschien wel leuk hier een topic over te openen [/omdat er nog geen van is,denk ik]. Omdat iedereen op deze wereld één dubbelganger heeft rondlopen. En nu vroeg ik me dus af; of jullie er ook nieuwsgierig naar zijn? Wie het is,waar ze woont,hoe haar leven is,en van alles en nog wat. Of willen jullie het eigenlijk totaal niet weten?

    de mijne woont ook in Borne en zit op voetbal

    -volgens een vriend van me-


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind hetnogal vreemd dat er dubbelgangers zijn.Dat heb ik nooit helemaal begrepen.Hoe moet ik dat zien,lijk zij qua innerlijk of uiterlijk op mij.En hoe zit dat met dna/vingerafdrukken?


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik wil eigelijk wel wete wie mijn dubbelganger is,,
    zal wel vet raar zijn,,
    maar dat kan me nie boeie,,xD


    u can dry my tears, but u can't stop the pain inside,,

    Kom dan kloontje van me, kom dan. Kom bij Sambie.

    -lokt met kokosijs-


    jeej...laten we ze lokken...
    *denkt diep na waar ze haar eigen kloon mee lokt*
    ik weet het^^
    *pakt haar volume 1 van D.Gray-Man en zwaait er de hele wereld mee over*xD

    On-topic...zou best wel eens kunnen...de natuur heeft rare streken...en daar horen ook mensen bij die heel erg op elkaar lijken...we stammen volgens de bijbel ja allemaal af van adam en evaxD

    [ bericht aangepast op 8 sep 2009 - 17:23 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik wil haar zo graag ontmoeten :9~ We zouden vast de dikste lol hebben (lol)


    -

    Dit is niet waar, dit is niet waar, dit is niet waar! Ik heb vandaag National Geographic gekeken en daar zeiden ze dat iedereen voor 99,9% gelijk is, maar het overige procent dus niet. Tegen de tijd dat je, je gelijke vind is de zon al afgestorven. :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    ja toch wel :) x

    Ik geloof daar niet in.Hoe kan er nou iemand zijn die presies zo is als jij bent,iedereen is toch anders.Ik vind het gewoon grote onzin.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2009 - 20:10 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oh, ik wist dat niet eens? oô
    Waarschijnlijk als enigste. Maar ik heb echt serieus medelijden met mijn dubbelganger.

    De wereld zou allang vergaan zijn als er nog zo iemand als mij rondliep. Ik wet dat ze een gevaarlijke gangster is en een gifmengster ! (:


    All was well.