• Hoi iedereen, Ik ben bang dat het fout gaat. ik heb in de kerstvakantie tegen mijn crush gezegd dat ik heb leuk vind. maar hij vond mij niet leuk wat ik wel verwacht had. (ik vind hem nog steeds leuk en ben nog steeds heartbroken) en ik ben best wel goede vrienden met hem en ik weet wie hij leuk vind. maar het probleem is na de vakantie wist opeens mijn hele klas het en zijn klas dat ik het tegen hem had gezegd, dat was niet zo erg. maar nu elke maandag als we tegelijk LO hebben zeggen jongens uit zijn klas telkens onze namen en ja denk dat jullie dat wel snappen. en nu negeert hij mij op school, Hij skipt me de app en ik ben bang dat onze vriendschap kapot gaat. Wat moet ik doen? >.<

    Dit soort dingen gebeuren. Ze zijn niet leuk, maar het enige want je kunt doen is moving on.
    Negeer het gedrag dat jij vervelend vind en probeer zo normaal mogelijk tegen die gozer te doen. Hij vindt deze situatie waarschijnlijk ook absoluut niet leuk en ik zou het even laten rusten. Misschien neemt hij wel weer contact op met jou en anders zou ik gewoon normaal tegen hem doen en hem niet teveel onder druk zetten.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Heeft hij de kinderen uit je klas verteld dat jij hebt toegegeven dat je hem leuk vindt? Zoja is dat echt ontzettend lullig en is het zijn eigen schuld dat hij nu nageroepen wordt. Voor jou is dat natuurlijk niet aan de orde. Heel vervelend en ontzettend kut omdat je je hebt opengesteld heel dapper bent geweest. Misschien een keertje met hem praten hierover?


    ars moriendi

    Er zijn zoveel andere vissen in de zee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.