• Ik vond het misschien wel leuk hier een topic over te openen [/omdat er nog geen van is,denk ik]. Omdat iedereen op deze wereld één dubbelganger heeft rondlopen. En nu vroeg ik me dus af; of jullie er ook nieuwsgierig naar zijn? Wie het is,waar ze woont,hoe haar leven is,en van alles en nog wat. Of willen jullie het eigenlijk totaal niet weten?

    Ja, ik zou haar wel eens willen ontmoeten.

    ik zou het wel willen weten, denk ik (A)

    Ik denk dat niemand een dubbelganger heeft.
    Weet ik zeker ;x


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Eigelijk wel...


    I Got My Party Tonight<33

    Kom dan kloontje van me, kom dan. Kom bij Sambie.

    -lokt met kokosijs-


    No growth of the heart is ever a waste

    Heel erg. :] Maar ik weet waar ze woont.


    You move me ......... Kurt

    Ik heb er meerder. Een paar die serieus bij mij in de buurt wonen. Eentje in Duitsland en eentje in Polen. Er zullen er vast nog wel meer zijn :'D. En die lijken dan kwa uiterlijk ook echt precies op mij! Heel erg! Eentje heeft ook precies dezelfde stem, intresesses etc. Heel eng :'D

    [ bericht aangepast op 7 sep 2009 - 18:07 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    uhm ik denk niet dat ik een dubbelganger heb
    en anders zou ik die niet willen leren kennen, lijkt me eng:X


    Why don't you break my heart

    Ja, wil ik wel weten ^^

    ParaBones schreef:
    Ik denk dat niemand een dubbelganger heeft.
    Weet ik zeker ;x

    Toch is het zo.

    6000BRIEFJE schreef:
    Ja, ik zou haar wel eens willen ontmoeten.


    It even took me by surprise

    Ik en mijn Kloon gaan de wereld overnemen:Y)


    I build a house for your bones!

    KirstenSnaps schreef:
    Ik heb er meerder. Een paar die serieus bij mij in de buurt wonen. Eentje in Duitsland en eentje in Polen. Er zullen er vast nog wel meer zijn :'D. En die lijken dan kwa uiterlijk ook echt precies op mij! Heel erg! Eentje heeft ook precies dezelfde stem, intresesses etc. Heel eng :'D
    hoe heb je die dan gevonden? ;o


    It even took me by surprise

    Mij interesseert dat eigenlijk niet echt. 'k bedoel, 't zou enorm leuk zijn om die te ontmoeten ofzo, maar dat lijkt me haas onmogelijk dusja :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik vind het een beetje een eng idee, dt er iemand rondloopt die er hetzelfde uitziet als my. Maar als het echt zo is dan zou ik dr graag willen ontmoeten :')