• Ik krijg altijd een heel angstig gevoel als ik ergens alleen fiets en er plotseling een donkere auto zacht langsrijd, of stopt. gewoon omdat het een donkere auto is met donkere ruiten. ik kan daar echt niet tegen, ik dnek dan altijd dat er wat gaat gebeuren ;x

    en ik durf ook niet naast een vrachtwagen te fieten, bang dat ik word ondergereden als hij me niet ziet. ;x

    wie heeft nog meer zulke dingen


    We can only learn to love by loving.

    Ik, heel vaak x'D Echt eng.
    Ik denk soms ook dat mensen me achtervolgen of in de gaten houden :X


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik, heel vaak x'D Echt eng.
    Ik denk soms ook dat mensen me achtervolgen of in de gaten houden :X


    dat heb ik ook ;x x.x


    We can only learn to love by loving.

    Ik haat het als een tractor of een vrachtwagen mij passeert.


    "I shut my eyes in order to see.'

    dat heb k ook heel vaak hoor, altyd als ik als t donker is ergens alleen fiets ofzo kyk ik de hele tyd om me heen enzo, en dan word ik bestwel bang als er een auto in de buurt stopt ofzo :X

    [ bericht aangepast op 8 sep 2009 - 15:46 ]

    Jaaa, of dat er andere jongens langs komen fietsen. Ik kan daar echt niet tegen.
    Gisteren kwam ik, in een best eng paadje waar ik doorheen moet, een stuk of 6 marrokanen tegen (oke, ik heb dus echt NIETS tegen die mensen, voor de duidelijkheid =3) en die bleven maar 'hoi' zeggen en ze wilde me chips aanbieden x.o

    Ja en weetje wat eng is?
    Barb en ik kwamen gister terug van toneel en toen fietsten we in het pikkedonker door het bos met maar een klein lichtje en we zagen het pad niet meer lopen en het was echt zo donker en ik hoorde van alles.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heb ik eigenlijk niet zo'n last van, maar bij vrachtwagens maak ik me meer zorgen om Eefke. Zodadelijk fietst ze er weer tegenaan Ö


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Had ik laatst ook! ik fietste normaal en een zwarte bestel-bus haalde me langzaam in. En even later stopte die. Dus ik echt denken dat er wat gebeurd als ik er langs fiets.. want ik moest er wel langs.. Maar er gebeurde natuurlijk nix.. echt raar!
    xx


    You are beautiful, you are love.

    Alleen dat in het donker een beetje. Maar dat kan ook komen doordat er bij ons in de buurt veel van die auto's parkeren bij de apotheek om te dealen.


    No growth of the heart is ever a waste

    laatst fietse ik langs de dijk en toen kwam er een donkergroene bestel bus langs me, hij begon langzamer te rijden en vroeg of ik dat hele eind nog moest fietsen!! ik zij ja en begon sneller te fietsen, en toen vroeg hij of ik een lift wou ik begon echt te trillen ik zei nee bedankt en fietste snel door... gelukkig reed hij toen door!!!


    DUDE! Get a life!!!

    Dat heb ik egt altijd!
    ook bij eenofander potloodventer stukje,,
    eenofander stuk op et fietspad waar een paar x zo'n gassie heeft gestaan,,:S


    u can dry my tears, but u can't stop the pain inside,,

    Ik echt sppr vaak is gwn eng en dan heb je ook nog eens van die jongens die denken dt ze grappig zijn en dan als je naar het bos gaat hond uitlaten ofzo om 9 uur dan laten ze je schrikken is kut


    I Got My Party Tonight<33

    HugsEva schreef:
    Ik haat het als een tractor of een vrachtwagen mij passeert.

    ik haat het ook als een tractor me passeert. die hebben zulke grote wielen en ze gaan altijd rakelings langs je af O.o
    bij mij in de buurt dan. stomme boeren.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik heb het als ik buiten alleen ben tijdens het donkerzijn...dan kan ik echt paranoide zijn...ik vind dan zelfs mijn eigen tuin eng...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Enkel in de donker. En dan naast een bos of een open weide rijden. Zo eng. :X


    Don't let 'em say you ain't beautiful.