• leraren zijn altijd op ons aan het zeuren over huiswerk en opletten. zuper irri wat vinden jullie>>> HERKENNEN JULLIE DIT???


    DUDE! Get a life!!!

    dat is nogal logisch x.x daar zijn het leraren voor.


    We can only learn to love by loving.

    > verplaatsing naar subforum 'school'.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ._.
    Logisch toch dat je moet opletten... Ze willen alleen het beste voor ons.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2009 - 17:37 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    nee, want ik zit in de vierde. Maar over het algemeen moet een leraar streng zijn, anders straalt hij geen gezag uit en nemen jullie hem niet serieus. De onderbouw is nogal moeilijk in bedwang te houden, dus het is ook logisch dat leraren streng zijn. De bovenbouw is minder erg, want dan moet je zelf je huiswerk plannen en heb je de leraar alleen om vragen te stellen. Best chill :)


    Life is hard and then we die

    Ik vind het logisch dat ze erover zeuren. Die mensen willen ook alleen maar dat jij je diploma gaat halen later (:


    -

    ofcourse, Leraren zijn echt altijd irritant! [vooral v/d meer] maarr ze geven veeel te veel huiswerk op zodat ik niet kan quizletten! ookal doe ik dat natuuuurlijk wel! :P


    You are beautiful, you are love.

    PUKKELxDING schreef:
    nee, want ik zit in de vierde. Maar over het algemeen moet een leraar streng zijn, anders straalt hij geen gezag uit en nemen jullie hem niet serieus. De onderbouw is nogal moeilijk in bedwang te houden, dus het is ook logisch dat leraren streng zijn. De bovenbouw is minder erg, want dan moet je zelf je huiswerk plannen en heb je de leraar alleen om vragen te stellen. Best chill :)


    chill!!! zouden ze ook in de 1ste 2de en 3 de moeten doen bij ons op school!!!


    DUDE! Get a life!!!

    Ik heb je titel aangepast, want ik geloof dat het streng ipv strang is. ^^

    En daar zorgen de leerlingen wel zelf voor.
    Maar goed, ik zou liever hebben dat ze het huiswerk afschaffen. Dan hoeven ze niet meer te zeuren! >.<


    Let the Night embrace you

    Zorg er dan voor dat het niet nodig is. Ze zullen het vast met een reden doen, ga jij maar eens voor zo'n klas pubers staan.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Omg mijn leraar is cuwl juist omdat hij meestal alles voorzegt en hij vindt onze klas te aardig dus mogen we eerder naar huis soms..
    En mijn juf is cuwl we krijgen altijd van haar snoep en als we iets niet willen doen vraagt ze wie wil ....... opschrijven steekt niemand zijn vinger op dan doen we het lkkr niet


    I Got My Party Tonight<33

    Fighter schreef:
    dat is nogal logisch x.x daar zijn het leraren voor.


    Some people make the world special just by being in it

    mirtje123 schreef:
    (...)

    chill!!! zouden ze ook in de 1ste 2de en 3 de moeten doen bij ons op school!!!
    In de 1ste, 2de en 3de ben je daar nog niet zelfstandig genoeg voor. Dat is ook de reden waarom je dat niet hebt dan. En daarom zijn je leraren ook streng en wijzen ze je op het huiswerk. Dat is zodat je leert regelmatig je werk te maken en het zo optijd af te hebben.


    Life is hard and then we die

    needs moar '!'
    nee, sorry, maar ik vind het bij mij dit jaar heel erg meevallen qua strengheid leraren. ;_;
    anyway, ik vind het ook wel terecht denk ik dat ze zo streng zijn, anders maakt niemand z'n huiswerk :'D

    [ bericht aangepast op 8 sep 2009 - 17:57 ]


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik heb er geen last van :X De meeste zijn wel chill (: Alleen onze Wiskunde leraar wil dat het altijd stil is T_T


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Fighter schreef:
    dat is nogal logisch x.x daar zijn het leraren voor.


    None but ourselves can free our minds.