• Geloof jij in paranormaal-begaafd heid?
    Of ben je het zelf???
    Vertel Vertel!
    what do you think?
    ...


    You are beautiful, you are love.

    Hmm, moeilijke vraag. Sommige dingen ervan wel, andere dingen vind ik echt flauwekul :'D


    Never run out of reasons to smile...

    mirtje123 schreef:
    (...)
    jaaah dat heb ik ook best wel vaak!!!! ik heb het nog nooit aan iemand verteld want ik dacht vaag het zal wel niks zijn enzo snappie??? maar ik heb dat ook vaak. dan op het moment dat het gebeurt flitst het voor je voorbij. en dan weet je dat je dat moment al een keer eerder hebt gezien.....

    Nee dat dénk je. Ik heb eens ergens gelezen dat het een soort storing in de hersenen is.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Lucidity schreef:
    (...)
    Is dat niet Deja vú? Dat heb ik ook héél vaak, dan lijkt het net alsof ik iets eerder heb meegemaakt of alsof ik het heb gedroomd.


    Nee hoor serieus. Een daja vu is alsof het voeld dat je het al eens hebt mee gemaakt. Maar ik droom die dingen. In mijn droom hem ik mijn grootmoeder zien sterven. Hoe ze storf. Ze zakte ineen. Twee dagen later was ze dood aan een hartader breuk.


    We'll never be as young as we are tonight

    Allied schreef:
    (...)

    Nee hoor serieus. Een daja vu is alsof het voeld dat je het al eens hebt mee gemaakt. Maar ik droom die dingen. In mijn droom hem ik mijn grootmoeder zien sterven. Hoe ze storf. Ze zakte ineen. Twee dagen later was ze dood aan een hartader breuk.


    wow heftig!! ik heb ook wel eens gehad dan droom je iets en een paar dagen later gebeurd het echt. maar heb je dan ook wel eens last van deja vu??


    DUDE! Get a life!!!

    mirtje123 schreef:
    (...)

    wow heftig!! ik heb ook wel eens gehad dan droom je iets en een paar dagen later gebeurd het echt. maar heb je dan ook wel eens last van deja vu??

    Vaak.


    We'll never be as young as we are tonight

    ik heb daar ook vaak last van maar hoe is dat dan bij jou precies???


    DUDE! Get a life!!!

    mirtje123 schreef:
    ik heb daar ook vaak last van maar hoe is dat dan bij jou precies???

    Gewoon. Het voelt alsof ik het eerder al eens heb gedaan. Alsof ik dat moment al eens eerder heb mee gemaakt. (:

    [ bericht aangepast op 8 sep 2009 - 19:07 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Allied schreef:
    (...)
    Gewoon. Het voelt alsof ik het eerder al eens heb gedaan. Alsof ik dat moment al eens eerder heb mee gemaakt. (:


    ik herken het wel! :) ik ben nu 14 en ik denk dat het ong op mn11/12de begon tenminste toen stond ik er pas echt bij stil, misschien was het ook al wel eerder


    DUDE! Get a life!!!

    Nynke14 schreef:
    (...)

    cool, maar idd lijkt het me ook soms eng..
    maar pik je dan soms perongeluk zomaar een gedachte van een ander op ofzo? Omdat je zomaar dingen weet.. ?


    Ja, maar dat mag eigenlijk niet, dus dan sluit je jezelf er voor af ^^
    Dat leer ik dan x]
    Maar dan pik ik die energie van de ander op, en dan ga ik erin zitten en dan plopt er iets in mijn hoofd, waardoor ik zomaar iets weet x]
    Ik kan het niet goed uitleggen ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    mirtje123 schreef:
    (...)

    ik herken het wel! :) ik ben nu 14 en ik denk dat het ong op mn11/12de begon tenminste toen stond ik er pas echt bij stil, misschien was het ook al wel eerder


    Dan heb je het mss meegemaakt in je vorige leven ofzo ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Deja vu's heb ik ook wel eens. Ik droomde een keer iets en een jaar later kwam het uit 0.o

    Sorcha schreef:
    (...)

    Dan heb je het mss meegemaakt in je vorige leven ofzo ^^

    ja wie weet xD maar ff serious wie hier heeft vaker last van deja vu???


    DUDE! Get a life!!!

    oo ik heb af en toe deja vu's xD gewoon een gevoel dat ik iets al eerder gezien heb. ^^


    You are beautiful, you are love.

    Sorcha schreef:
    (...)

    Ja, maar dat mag eigenlijk niet, dus dan sluit je jezelf er voor af ^^
    Dat leer ik dan x]
    Maar dan pik ik die energie van de ander op, en dan ga ik erin zitten en dan plopt er iets in mijn hoofd, waardoor ik zomaar iets weet x]
    Ik kan het niet goed uitleggen ^^

    Oke interessant! xD ben je blij dat je die 'gave' hebt? of is het meer iets om niet te willen? XD


    You are beautiful, you are love.

    ik geloof zwaar in geesten, het is eigenlijk al een tijdje dat ik er in geloof, komt vooral door een medium, ze was de tante van een vriendin van me, zij had de gave om met geesten de comuniceren. ik kende ze niet, begon ze over mijn oma, over een vriend en over mijn peter te praten, en die zijn alle drie dood, vond ik eng, maar sindsdien geloof ik er in d;


    It even took me by surprise