• Geloof jij in paranormaal-begaafd heid?
    Of ben je het zelf???
    Vertel Vertel!
    what do you think?
    ...


    You are beautiful, you are love.

    Me oma zegt dat ik paranormaal begaafd ben, maarja, ze gelooft ook in kabouters en elfen, dusja, ik geloof er echt niets van. Ik geloof trouwens in absoluut NIKS! Wie gelooft er hier allemaal?


    "Let them eat cake!"

    Mythical schreef:
    Me oma zegt dat ik paranormaal begaafd ben, maarja, ze gelooft ook in kabouters en elfen, dusja, ik geloof er echt niets van. Ik geloof trouwens in absoluut NIKS! Wie gelooft er hier allemaal?


    Ik geloof in niks! Wel in paranormaalbegaafdheid.. maar niet in God ofzo..


    You are beautiful, you are love.

    ik geloof niet in een god od boeda of iets in die richting... maar wel in paranormaal begaafd zijn


    DUDE! Get a life!!!

    Bullshit.


    And we've got everybody singing Whoa,

    Geloven mensen hier in 'IETS' ??


    You are beautiful, you are love.

    bullshit
    vind ik dan.(a)


    - hoi ;D

    Ik heb soms wel is dan heb ik het gevoel alsof het al eerder is gebeurd, of dat er iets gaat gebeuren (een soort Deja-vu), en dan gebeurd het en dan denk ik; hea :| dit is al gebeurd :|
    maar dan wordt er ook precies hetzelfde gezegd en gedaan, en elke kleine beweging komt er dan.
    maar verder geloof ik er niet in =')


    hou je mond joh =')

    ja heb ik ook welles maar ik denk er noit egt overna ofsu...


    You are beautiful, you are love.

    Ik geloof erin!
    Zelf ben ik niet paranormaal begaafd en ik ken ook niemand die dat wel is, maar toch geloof ik erin.
    Ik heb er al enkele boeken over gelezen ^^

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    NaniDiamonds schreef:
    Ik heb soms wel is dan heb ik het gevoel alsof het al eerder is gebeurd, of dat er iets gaat gebeuren (een soort Deja-vu), en dan gebeurd het en dan denk ik; hea :| dit is al gebeurd :|
    maar dan wordt er ook precies hetzelfde gezegd en gedaan, en elke kleine beweging komt er dan.
    maar verder geloof ik er niet in =')


    Gewoon een deja-vu, dat hebben de meeste mensen wel eens. Dat heeft op zich niet veel met paranormale gaven te maken volgens mij.

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    xEmix schreef:
    Ik geloof erin!
    Zelf ben ik niet paranormaal begaafd en ik ken ook niemand die dat wel is, maar toch geloof ik erin.
    Ik heb er al enkele boeken over gelezen ^^

    Xx


    idd, ik heb er ook veel boeken over gelezen, dus ik geloof er nu ook meer in =)


    You are beautiful, you are love.

    ik geloof er wel in.


    To The Stars Through Adversity

    Nee, ik vind al dat gedoe van paranormale mensen gewoon dikke bullshit. Hier op VTM, een zender van België, hebben ze een programma: 'Het zesde zintuig' en ja, soms kloppen de dingen echt wel heel goed, maar toch. Neuh, ik lach dan eigenlijk met die mensen omdat ik 't best wel belachelijk vind.

    OKay,,


    You are beautiful, you are love.

    jah, geloof daar wel in


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg