• Geloof jij in paranormaal-begaafd heid?
    Of ben je het zelf???
    Vertel Vertel!
    what do you think?
    ...


    You are beautiful, you are love.

    Ja, ik moet het wel geloven. (in ieder geval gedeeltelijk)

    Ik zie zelf vaak aura's als ik me op mensen focus. En nee je wilt het niet, het maakt mij helemaal gek!! Probeer ik een keer op de les te letten (jij: nerd, ik: i know(A)) zie ik een witte rand om m'n leraar heen, en vaak ook om de mensen die voor me zitten:S. zo vermoeiend...


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Jup ;D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ja.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Wil het eerst zelf meemaken voor ik het geloof.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Op de tv met die kinderen die dat konnen en Uri geller en al die mensen, daar geloof ik denk ik wel in..
    Voor de rest niet.


    Me so good.

    Nee ik geloof er niet in.
    Althans, niet dat er mensen begaafd in zijn.
    Maar eerder gevoelig voor zijn.
    Er zullen heus wel mensen zijn die geesten zien, maar dat is niet begaafd.
    Het is geen gave. Je bent er gewoon gevoeliger voor.
    Ik ben er wel een beetje gevoelig voor.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik geloof het wel.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hailsham schreef:
    Ik weet het niet, want ik heb nog nooit zoiets meegemaakt :]


    Hope goes lost but never dies.

    Ik vind dat paranormale begaafdheid geen gave is. Dat is bullshit. Het is gewoon een deel van de mens wat bij de een hoger ontwikkeld is als bij de ander. Dat er heel veel mensen zijn die daar niet in geloven is prima, dat moet iedereen helemaal zelf weten en dat snap ik ook wel met zoveel bullshitverhalen altijd. Dan is het nog altijd 'eerst zien dan geloven' bij veel mensen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb er eigenlijk geen mening over. Ik vind het wel interessant, maar het is ook niet zo dat ik zeker weet dat het bestaat.


    Your make-up is terrible

    Ik geloof erin , want ik zie soms geesten ' serieus ik ga daar niet over liegen' (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind dat paranormale begaafdheid geen gave is. Dat is bullshit. Het is gewoon een deel van de mens wat bij de een hoger ontwikkeld is als bij de ander. Dat er heel veel mensen zijn die daar niet in geloven is prima, dat moet iedereen helemaal zelf weten en dat snap ik ook wel met zoveel bullshitverhalen altijd. Dan is het nog altijd 'eerst zien dan geloven' bij veel mensen.



    Over dat het geen gave is heb je wel gelijk. Dat aura's zien wordt ik helemaal gek van. En wat veel mesen zeggen: "eerst zien dan geloven" vind ik ook best logisch. Als ik het niet zelf had gezien had ik er ook niet in geloofd.


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    eigelijk wel marr van sommigen niet


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    ikgeloof er niet echt in maar ik geloof wel in geesten :D


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Faerie schreef:
    Op sommige vlakken geloof ik dat wel.


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed