• Hoi.
    Ik heb een probleem: ik denk te veel.Als ik ‘s avonds niet kan slapen(en ik lig elke nacht ongeveer 1 uur wakker)dan ga ik denken over wat er die dag is gebeurt of over mijn verleden en zo.Ik doe dat al zo lang ik me herinner en ik heb er nooit echt problemen mee gehad.Maar de laatste tijd is het steeds erger geworden.Denk ik steeds meer na en ik kan er niet meer tegen ik word er echt gek van.Laats dag ik zelfs aan zelfwoord plegen omwillen van dit(als directe aanleiding dan).En ik weet niet meer wat ik er mee moet doen.Ik ben echt wanhopig.
    Ik kan er ook niet echt met iemand over praten in mijn omgeving omdat ik niet zo’n prater ben qua dit soort dingen. Het hier zo op schrijven kost me al moeiten

    Ik hoop dat iemand me kan helpen wand ik word echt langzaam gek hier. En alsjeblief geen domme reacties,ik weet dat het dom/vreemd klinkt maar ik zit er acht mee.
    Bedankt voor het lezen en antwoorden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Meuh ik denk 's avonds ook teveel na en dan kan ik niet slapen en dan beeld ik me ook nog in dat ik niet kan ademen en krijg ik hartkloppingen. Zeer vervelend, maar ik ben denk ik gewoon een stress-kip.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Exercitus schreef:
    (...)
    Lezen ode ik al en mijn ouders zijn een deel van het probleem.Ik kan niet met mijn vader praten.


    hmm... klote =( ik weet 't ook niet zo goed.. een vriendin.. maar je zei dat je niet zo'n prater bent dus dat is ook niet echt de oplossing..
    een psycholoog? klinkt nogal dramatisch. ik zeg maar wat hoor :X


    You are beautiful, you are love.

    NynZ schreef:
    (...)

    hmm... klote =( ik weet 't ook niet zo goed.. een vriendin.. maar je zei dat je niet zo'n prater bent dus dat is ook niet echt de oplossing..
    een psycholoog? klinkt nogal dramatisch. ik zeg maar wat hoor :X

    Ik heb als eens met zo'n mens gepraat en ik daar niet tegen.Niks kwaat bedoelt maar ik kan niet tegen zulke mensen.EN een vriendin lukt me niet,ik weet niet alsof ik niet echt met hun kan praten over dingen waar ik echt mee zit.Ik weet ik ben moeilijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ik heb als eens met zo'n mens gepraat en ik daar niet tegen.Niks kwaat bedoelt maar ik kan niet tegen zulke mensen.EN een vriendin lukt me niet,ik weet niet alsof ik niet echt met hun kan praten over dingen waar ik echt mee zit.Ik weet ik ben moeilijk.


    maakt niet uit. gelukkig is er quizlet waarop je het kan vertellen.. maar ik ken je natuurlijk niet echt, dus ik weet ook niet echt meer wat je moet doen. Probeer gewoon vanalles uit om niet te hoeven nadenken 's nachts. moe eten. bye. goodxluck


    You are beautiful, you are love.

    Ik blijf ook altijd super lang wakker maar dan fantaseer ik. DAT IS ECHT GAAF! helemaal in een andere wereld met spongebob. ALVAST GEEN ZELFMOORD PLEGEN. Maak jezelf anders gewoon heel moe, dan val je sneller in slaap.
    Ik hoop dat je er snel geen last meer van hebt
    x


    Flying Yoghurt!