• Haaay!

    Ik heb een nieuwe serie! Zou je hem willen maken en willen laten weten of die goed is? Hij heeft tot nu toe 1 deel!

    Link:
    http://www.quizlet.nl/quiz/188879/the-diary-of-a-dead-girl-1/

    En zou je misschien ook mijn 2 andere serie's willen maken??

    XxxxxX Michelle

    Ik ga ze maken ;)


    Fight for you're love, cause it worth it

    WAAROM APEN MENSEN IEDEREEN NA HEB JE IS EEN ORGINEEL VERHAAL PAKT ALLES EN IEDEREEN HEM AF :(:(:(:(:(:(:(


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ja hea?


    Lalalalalalalala.

    Jaa het is niet meer leuk
    het is iedere keer het zelfde liedje
    mijn buurmeisje serie,mijn gustav zusje serie ( die heb ik ook wel gejat van iemand anders maar ik heb het gevraagd en zei vond het goed) en mijn zielige meisje serie en nu mijn dagboek serie ik krijg egt neigingen om gewoon te stoppen :|!!


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Jaa het is niet meer leuk
    het is iedere keer het zelfde liedje
    mijn buurmeisje serie,mijn gustav zusje serie ( die heb ik ook wel gejat van iemand anders maar ik heb het gevraagd en zei vond het goed) en mijn zielige meisje serie en nu mijn dagboek serie ik krijg egt neigingen om gewoon te stoppen :|!!


    Hallooo!!! Ik wist niet eens dat jou profiel bestond laat staan je series Jezus! Maak er toch niet zo'n probleem van de mijne word heel anders dan de jouwe alleen dat nou het woordje dagboek hetzelfde is wil niks zeggen... :S

    Dat zeggen ze allemaal.
    het gaat om het idee dat er WEEEEEEEEEEEERRRRR en dagboek serie is VERZIN IS IETS ORGINEELS


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Dat zeggen ze allemaal.
    het gaat om het idee dat er WEEEEEEEEEEEERRRRR en dagboek serie is VERZIN IS IETS ORGINEELS


    Ik DACHT dat dit orgineel was... maar dat blijkt dus niet zo te zijn.. Maar ik ga hem dus echt niet verwijderen omdat jij ook ZOIETS HEBT DAT EROP LIJKT! Oke?(A) ik heb eral hyeel veel verwijderd voor mensen en dat ga ik niet weer doen... sorry

    whver...


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    (...)

    Ik DACHT dat dit orgineel was... maar dat blijkt dus niet zo te zijn.. Maar ik ga hem dus echt niet verwijderen omdat jij ook ZOIETS HEBT DAT EROP LIJKT! Oke?(A) ik heb eral hyeel veel verwijderd voor mensen en dat ga ik niet weer doen... sorry



    OMFGGG EN DAN HEB JIJ HET LEF OM TE ZEGGEN DAT IE ER NIET OP LIJKT!!! HET ENIGE VERSCHILL IS DAT TOKIO HOTEL ER NIET IN VOOR KOMTTT:S:S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MAAR VOOR DE REST PRECIES HET ZELFDE:S:S!!
    HET MEISJE IN MIJN VERHAAL WORD OOK MISHANDELD DOOR HAAR VADER,EN HAAR MOEDER IS ER OOK NIET MEER


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    (huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    (...)


    OMFGGG EN DAN HEB JIJ HET LEF OM TE ZEGGEN DAT IE ER NIET OP LIJKT!!! HET ENIGE VERSCHILL IS DAT TOKIO HOTEL ER NIET IN VOOR KOMTTT:S:S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MAAR VOOR DE REST PRECIES HET ZELFDE:S:S!!
    HET MEISJE IN MIJN VERHAAL WORD OOK MISHANDELD DOOR HAAR VADER,EN HAAR MOEDER IS ER OOK NIET MEER


    ja misschien is dat hetzelfde maar ik heb het verhaal al helemaal uit geschreven en geloof me die van mij gaat niet op die van jou lijken :D

    (...)


    OMFGGG EN DAN HEB JIJ HET LEF OM TE ZEGGEN DAT IE ER NIET OP LIJKT!!! HET ENIGE VERSCHILL IS DAT TOKIO HOTEL ER NIET IN VOOR KOMTTT:S:S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MAAR VOOR DE REST PRECIES HET ZELFDE:S:S!!
    HET MEISJE IN MIJN VERHAAL WORD OOK MISHANDELD DOOR HAAR VADER,EN HAAR MOEDER IS ER OOK NIET MEER


    En je hoeft niet zo heftig te reageren dit bewijst maar weer eens dat ik die van jou niet ken...

    (...)

    En je hoeft niet zo heftig te reageren dit bewijst maar weer eens dat ik die van jou niet ken...


    vind je het HEEEEEEL raar dat ik zo reageer ?? blijkbaar niet ga gewoon iets orgineels beginnen.
    want het gaat bij jou ook heel toevallig om een dood meisje. een meisje dat word mishandeld. en die geen moeder meer heeft HMM HOE TOEVALLIGGG


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    En daarom ga ik nu een pottenminiserie schrijven over katelijn van de jeremy's.. *voelt zich goed xD*

    Das pas orgineel xD

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    pas maar op dat het niet gestolen word want niemand is blijkbaar te vertrouwen xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]