• Slapen jullie nog met knuffels?
    Zo ja, waarom, wat is het en
    hoe heet hij/zij?
    Zo nee, waarom niet?

    Ik slaap nog met een knuffel.
    Zijn naam is Aapje en je raad het al,
    het is een aap!^^
    Ik voel me pretig met knuffel in bed...

    :$

    [ bericht aangepast op 12 sep 2009 - 22:20 ]


    -

    Nope.


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik heb er een in me bed liggen :$ maar slaap er niet mee. ik slaap er niet meer mee omdat ik het niet lekker vind liggen ; alleen als ik ziek ben of een nachtmerrie heb grijp ik hem wel is vast


    We can only learn to love by loving.

    Nee, ik wil een bed voor mij en mij alleen. ;D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ja, Ik kan niet zonder. Hij heet sammie is een hondje en is al 25 jaar oud.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    JA, vanachter aan mijn voeten ligt eeeeen hele groote hond, nuja die ligt er al sinds ik dat bed heb, en ik heb dat bed al heeeeeeel lang ;d


    Some people make the world special just by being in it

    ik wilde vroeger altijd met een knuffel slapen.. Maar ik gooide ze altijd uit mijn bed als ik sliep xD.. Vond ik vroeger jammer.. Maaar nee ik slaap nooit met een knuffel.. Ik heb er eentje.. een baby knuffeltje.. Maar als ik ga slapen smijt ik die op mijn bureau xD


    ...

    ja
    tis een draak
    hij heet Jonas
    en ik heb m van mijn ex gekregen
    en ik houd van hem:P<3


    Why don't you break my heart

    Ik hb mijn aapje al vanaf mijn geboorte, al 15 jaar.


    -

    Ik heb nog 2 knuffels in mijn bed liggen & nog een heel deel, naast mijn nacht kastje.
    *Eend, een grote dikke eend waar ik op slaap.
    *Kwikki, een beertje met een trui.gekregen van mij ex
    & de anderen kan ik niet missen omdat ik ze al zo lang heb.
    PS: een vriendin van mij, heeft een kussen. Zij noemt het "mijn kip" en ze kan niet zonder hem slapen.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2009 - 22:23 ]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik kan niet slapen zonder mijn knuffelhond. Nouja, dan slaap ik hartstikke slecht enzo.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn bed ligt vol met knuffels en ik wqil ze nooit kwijt want ik hou van ze en ik heb een beer die iki van mijn opa kreeg waar ik mee slaap mijn opa is gestorven 6 maanden naar mijn geboorte


    I Got My Party Tonight<33

    Slapen jullie nog met knuffels?
    Ja.
    Zo ja, waarom, wat is het en
    hoe heet hij/zij?
    Omdat het de knuffel is die ik bij mijn geboorte heb gekregen. Dus ik doe die gewoon niet weg,ik kan die niet weg doen. Want dan denk ik -hoe kinderachtig het ook klinkt- ik gewoon zo hard ga huilen als een kind van 5 jaar.
    + Als ik slaap,moet ik iets in mijn armen hebben. Anders kan ik niet slapen ^^

    Dromer,
    Het is een beertje met een blauwe pyjama dat ik op mijn achtste heb gekregen van mijn ouders.

    Ik pak 'm niet echt vast, maar hij ligt wel in/naast mijn bed. ^^


    Let the Night embrace you

    Er liggen bij mij een paar knuffels in bed :3 Biggetje (varken), Fratello (grote hond) en verder weet ik niet uit m'n hoofd. Ze liggen er gewoon en soms houd ik Biggetje in mijn handen, maar meestal heb ik zo'n rolkussen in mijn armen, of Fratello.

    En weet je O.o Laatst zag ik Biggetje in de Girlz Xtra staan O.o alleen toen heette die Varkentje en zag die er minder gehavend uit, dat was echt raar :3

    [ bericht aangepast op 12 sep 2009 - 22:25 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik kan ook niet slapen zonder mijn knuffel, op werkweek heb ik hem zelfs mee genomen. Ik sliep er dan wel niet mee maar ik wist dat hij in mijn koffer zat dus kon ik toch goed slapen!


    -