• Slapen jullie nog met knuffels?
    Zo ja, waarom, wat is het en
    hoe heet hij/zij?
    Zo nee, waarom niet?

    Ik slaap nog met een knuffel.
    Zijn naam is Aapje en je raad het al,
    het is een aap!^^
    Ik voel me pretig met knuffel in bed...

    :$

    [ bericht aangepast op 12 sep 2009 - 22:20 ]


    -

    Hopeless schreef:
    Er liggen bij mij een paar knuffels in bed :3 Biggetje (varken), Fratello (grote hond) en verder weet ik niet uit m'n hoofd. Ze liggen er gewoon en soms houd ik Biggetje in mijn handen, maar meestal heb ik zo'n rolkussen in mijn armen, of Fratello.

    En weet je O.o Laatst zag ik Biggetje in de Girlz Xtra staan O.o alleen toen heette die Varkentje en zag die er minder gehavend uit, dat was echt raar :3

    Stiekem is jou biggetje gewoon een famous model!^^


    -

    Everlasting schreef:
    (...)
    Stiekem is jou biggetje gewoon een famous model!^^
    Ja man, stiekem bij iemand anders op de schouder gaan zitten O.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Met drie knuffelhonden. De grootste, super zachte noemt Bobby, de husky noemt Snowy en de kleine noemt Bonzo (stond op de halsband van dat beest :'D) Ja die namen zijn verzonnen toen ik jong was en ik knuffel gewoon graag en vind het prettig met een knuffel in bed (:


    Only losers can act the way you do

    Jha een hondje :$ Hij heet Woefie. En je kan het ook als tasje gebruiken xd


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ik heb wel nog een paar knuffels liggen maar daar slaap ik niet echt mee (:
    ik heb wel een THkussentje xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik heb er één maar slaap er nooit echt mee. Het is een hello kitty en heet Nicol :3

    [ bericht aangepast op 12 sep 2009 - 22:51 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb een schaapje en ze heet MekMek (als in dat liedje van geitje mekmek :Y)) en ik heb een beertje, genaamd Suffer the IV en die heet zo, omdat het Suffer the IV is (EA fans snappen dat wel :'D)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik slaap eigenlijk nooit met een knuffel. Er ligt er wel 1 langs mijn kussen en er staat er een op de rand van mijn bed.
    Ik heb gewoon te belachelijk veel knuffels door mijn kamer verspreid =3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Nee!
    Maar sinds ik mijn nieuwe bed heb wel.
    Maar alleen maar om de leegte te vullen tussen mijn bedrand en de muur. Dat is alles! x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Slapen jullie nog met knuffels? Ja, eentje.
    Zo ja, waarom, wat is het en
    hoe heet hij/zij?
    Waarom? Ik ben eraan gehecht ;x Ik heb hem voor m'n verjaardag/kerstmis gekregen van de ex-vriendin van m'n papa (Toen nog zijn vriendin, hoor) En sinds ze bij ons is weg gegaan, kan ik echt niet zonder hem. Het klinkt misschien compleet idioot, maar... hij is de enige die àlles van me weet ;x Het is trouwens een beer en hij heet Tom. Ja, hij is vernoemd naar Tom kaulitz :Y)


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Er ligt er een in mijn bed, een konijn, maar vroeger lag mijn bed vol.. =) en nu nimeer, vond da lastig


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    BananaBunny schreef:
    Er ligt er een in mijn bed, een konijn, maar vroeger lag mijn bed vol.. =) en nu nimeer, vond da lastig

    Bugs Bunny?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik slaap nog met een knuffel. Het is een heel oud beertje en heet Broem Beer. Broem omdat dat mijn eerste woordje was en beer omdat het een beer is x].


    I am an idiot, I move.

    Ja;
    Mijn geboorteknuffel, hij heet Mickey [Mei-kie] en het is een konijn die nu al heel erg versleten is, hij is 18 jaar en houd geesten en enge dingen bij me weg ;D.

    Valeane, een grote draak van de Ikea, met haar voel ik me altijd veilig.

    En in het raamkozijn staat Benjamin het schaapje.


    a figment of your imagination

    Ik slaap al sinds mijn 6 niet meer met knuffels, Er liggen wel een paar knuffels op mijn bed, en op de rand van mijn bank staan er een paar. Maar ik knuffel er al lang niet meer mee.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.