• Hebben jullie een geboorteknuffel? Zo ja;

    Beschrijf deze;
    Betekent het veel voor je?
    Heeft het een speciale plaats?


    Het mijne is een licht bruin katje met een roze dekentje in de pootjes vast genaaid. Voor mij betekend het wel veel en het ligt in een gleufje tussen mijn bedrand en de muur. ^^

    Zo, nu jullie! ^^

    [ bericht aangepast op 13 sep 2009 - 0:02 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik heb een hondenknuffel, die betekent wel veel voor me jah. momenteel ligt hij op mijn zitzak xD


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Beschrijf deze;
    Ik heb een klein grijs konijntje, met een bloementjes lichaam zegmaar x]
    Betekent het veel voor je? Ja heel veel!
    Heeft het een speciale plaats? Bij mij in bed! en hij gaat ook altijd mee als ik ga logeren :$


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ik heb een geboorte dekentje ^^

    Beschrijf deze ; afgekleurd blauw , bijna wit , overal opnieuw beginnende scheuren , vervaagde tekeningen , klein .. het begon als een bedovertrek voor me en nu is het slechts de opp van een keukenhanddoek

    Betekent het veel voor je? Immens veel , het geeft me het gevoel van veiligheid en liefde

    Heeft het een speciale plaats?
    op men kussen of onder men deken ^^

    [ bericht aangepast op 13 sep 2009 - 20:44 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik heb er 1: het is een bruine beer, meer valt er niet over te vertellen haha. Het betekent veel voor me en hij zit op mijn kast ^^


    -

    De mijne is een clowntje, wit met rode haartjes en zo'n clownspakje aan.
    Jha.
    Naast me kussen.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Beschrijf deze; Het is een schaapje met een sjaal.
    Betekent het veel voor je? Heel erg veel ^^
    Heeft het een speciale plaats? Het ligt in mijn bed.


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ja, het is een konijn met flaporen die over z'n gezicht hangen. Heel belangrijk is hij niet maar hij ligt wel nog steeds naast mijn kussen elke nacht (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Bello !
    een groene hond met een donkerbruine en een lichtbruine ooren en grote blauwe ogen ^-^
    lag altijd in mijn bed, woont nu bij mijn oma...
    bello is de enige knuffel die ik heb kunnen behouden aangezien ik altijd een knuffel kwijtraakde op het winkelcentrum maar bello ben ik nooit kwijd geraakt ^-^


    A Noble was Born in Chaos

    JustLikeYou schreef:
    Ihi ik, gij en KArolien hebben er zo één gekregen ^^ van memetje..
    Maar ik heb een hondje, en da dekentje ben ik kwijt :(

    En van mijn mama en papa heb ik een grote hond gekregen ^^

    Ik weet nog da gij da hondje ALTIJD meenam als gij bij mij kwam slapen! x'D
    Gij kon ni zonder toen! ^^
    Maar was da ook een roze dekentje? Want ik had er zo'n 2? Ö


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb een gele konijn,zo iets als nijntje.
    Maar daar slaap ik nu niet meer mee,nu slaap ik met een draakje(ik weet klinkt kinderlijk maar ik kan inet zonder hem slapen,ik moet iets in mijn arme hebben)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ja, ik zat er nog lekker mee met Naomy vandaag en gister x'D
    Die van mij is een olifantje, was ooit blauwig, is nu vies grijs. Hijs helemaaaal kapot, 100 keer gemaakt, heeft nog 20% van zijn orginele stof en 40% onorginele stof, de rest zie je de vulling x'D
    Hij heet Tita, en ik slaap er nogsteeds mee

    [ bericht aangepast op 13 sep 2009 - 22:00 ]


    Your make-up is terrible

    Het is geen geboorteknuffel, maar van toen ik 2 jaar had, heb ik op de kermis een konijntje gekregen van de kermisman. Mijn ouders hadden keiveel geld in zo'n grijpbak gestoken, maar konden maar geen knijn krijgen voor me. :3 Hij droeg ooit een groen pakje met roze bloemetjes (het is niet zo erg als het lijkt) maar intussen heeft m'n oma daar een gestreept kousgeval over genaaid. Dat ding heet Flapke en ik slaap er nog altijd mee. :)

    Ik had een hondje's knuffel gekregen. Ondertussen is hij alweer dood. ;'(


    We'll never be as young as we are tonight

    ik had zo'n gigantische bruine beer van mijn papa gekregen bij mijn geboorte en die heeft heel lang opmijn kamer gestaan , mr nu weet ik hem eigelijk niet meer zijn ;O


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Bliss schreef:
    (...)
    Ik weet nog da gij da hondje ALTIJD meenam als gij bij mij kwam slapen! x'D
    Gij kon ni zonder toen! ^^
    Maar was da ook een roze dekentje? Want ik had er zo'n 2? Ö

    Nee een blauw dekentje :) ma ik ben da kwijt :(


    Stop wishing, Start doing..