• Vertel hier je gekke/leuke/rare/romantische/... dromen. :Y)


    Let the Night embrace you

    Nou, mijn laatste droom was kinda weird. Ik droomde dat er een alien onder de bank in de huiskamer lag en telkens irritant ging lachen als ik ging liggen... Toen haalde ik een shotgun uit mijn kast en schoot hem neer. Bleken er nog iets van tien te zijn. Allemaal doodgeknald. Komt mijn vriendin binnen en zegt ze me dat ik groen ben, was ik zelf ook zo'n alien :S
    En toen werd ik wakker.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ik heb meestal nachtmerries, maar als ik wakker word vergeet ik die weer :'$


    Life is more than that you eyes can see

    Ik droom meestal altijd heel vaag, maar dan toch leuk. :') Maar ik zou dromen kunnen blijven vertellen.

    Ik had al eens gedroomd dat er allemaal stofzuigers in de lucht vlogen. En er kwam er eentje boven het huis van onze overburen en die ontplofte, whaha. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Ik droomde eens dat ik sliep :'D
    Serieus, ik ben 's morgens nog nooit zo slecht uit mijn bed geweest!


    Let's do this poo

    Ik droomde toen ik klein was dat mijn moeder en ik met de lift gingen en toen niet stopten bij de begane grond, maar verder onder de grond gingen. Toen gingen de liftdeuren open en waren we in een of andere mierenhoop leek het en toen kwamen er van die wezens uit Luizenleven op ons af en die namen m'n moeder toen mee! O.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb drie nachten geleden gedroomd dat ik in Antwerpen ging horen of ze de Death note mangaboekjes al binnen hadden en een mevrouw leidde mij naar handtassen en portomonnees en liet mij er een paar zien en ik zei: 'Ik bedoel boekjes.' lacht die zo heel schraal en zegt dat ze morgen uitging en dat ze zenuwachtig was. XD
    En toen ging in met mijn pa naar buiten en wouden we op een beek met bootjes varen, maar net toen wij wouden instappen in een bootje, glipten er enkele mensen voor ons en waren alle bootjes bezet. Toen kwam er een klein jongetje met een bootje aangevaren dat hij gepikt had voor zijn ouders zodat die toch nog konden varen, maar er gebeurde iets met dat bootje en zo dapper -kuch- als ik was, sprong ik daar in om die jongen te helpen. Toen viel hij er uit en dook ik achter hem aan. Eerst glipte hij tussen mijn handen door en de tweede keer kon ik hem met al mijn kracht uit het water trekken en ging ik naar de kant waar ik flauwviel en toen ik wakker werd in mijn droom, moest ik kotsen. :'D

    [ bericht aangepast op 10 okt 2009 - 21:10 ]


    Let the Night embrace you

    Kimmerd schreef:
    (...)
    En wat gebeurde er in die droom? (nerd)


    God, dat weet ik niet precies meer. Volgens mij zat ik naast hem, pakte hij m'n hand vast en zei hij 'you're my all time favourite' ofzo.
    omg lol embarrassing :'D
    Het was wel een leuke droom though (cat)


    There are several things that I have been doing wrong.

    imaDINOSAUR schreef:
    (...)

    God, dat weet ik niet precies meer. Volgens mij zat ik naast hem, pakte hij m'n hand vast en zei hij 'you're my all time favourite' ofzo.
    omg lol embarrassing :'D
    Het was wel een leuke droom though (cat)

    Ahn cute! :3
    Ik droomde vrijdag dat Alex in m'n kamer zat en hij was zó lief -aahnmygodkwijl- het was zo romantisch en toen kwam m'n zus me wakker maken, de trut. (nerd)

    Therapy schreef:
    (...)
    Ahn cute! :3
    Ik droomde vrijdag dat Alex in m'n kamer zat en hij was zó lief -aahnmygodkwijl- het was zo romantisch en toen kwam m'n zus me wakker maken, de trut. (nerd)


    ach heheh :'D

    Ik weet zeker dat ik vannacht over thisman ga dromen :( dnw.


    There are several things that I have been doing wrong.

    imaDINOSAUR schreef:
    (...)

    ach heheh :'D

    Ik weet zeker dat ik vannacht over thisman ga dromen :( dnw.

    Over watte? ;X

    Therapy schreef:
    (...)
    Over watte? ;X


    This Man


    There are several things that I have been doing wrong.

    imaDINOSAUR schreef:
    (...)

    This Man

    Wooot.. strange.

    Ik droomde dat het nacht was en dat mijn vriendinnen voor mijn huis stonden lawaai te maken. En toen kwam er een vreemde man die heel de tijd achter een vriendin liep (in een cirkeltje) en zij gilde de hele tijd.
    En die man was echt eng o.o


    Never run out of reasons to smile...

    Ik weet niet meer wat ik gedroomd heb.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker