• Vertel hier je gekke/leuke/rare/romantische/... dromen. :Y)


    Let the Night embrace you

    nou ga ik ook over this man dromen denk ik


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    This Man is echt massa's scary. Nu ga ik waarschijnlijk nachtmerries hebben over hem.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik droom vaak over mijn vriendin (waar ik een relatie mee heb).
    Vervolgens word ik dan wakker van haar sms om 10 uur sochtends, in mijn vakantie :/ tja...


    The economy is suffering, let it DIE!

    ooit droomde ik over de jongen die ik toen leuk vond.
    Hij lag midden op straat te slapen met de schoenen van mijn beste vriendin aan :X


    you could be my hero

    Ik heb ooit eens gedroomd over een elfjesverkiezing en het elfje dat de meeste koekjes had was gewonnen, en een elfje had een koekje in mn gezicht geduwd :(

    okee waarom droom ik over zon dingen ? xD


    Blub?

    Ik heb gedroomd dat ik ging golfen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb gedroomd dat mijn vriendje het uitmaakte & ik heb het nog nooit zo slecht gehad in mijn dromen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik heb heel veel verschillende dingen gedroomd vanacht. eerst zat ik in een orkaan en vloog bijna mijn oude kinder knuffel weg, daarna heb ik in alle verschillende dromen die knuffel vast gehouden. ik deed mee met de vierdaagse ofzo en ik moest van die mega geldstukken mee nemen die ik uiteindelijk maar aan een jongen heb gegeven die mee liep en waarvan ik dacht dat hij wel sterk genoeg was voor die geldstukken. en nog steeds had ik mijn knuffel vast, die mocht ik gewoon niet los laten. Daarna ging ik naar een chinees restaurant en daar was een hele vieze wc, waardoor ik mijn knuffel buiten moest laten wat ik helemaal niet leuk vond
    nou lekker druk geweest dus ^^

    Ik Droomde dat ik het Nichtje van Zac Efron / Troy Bolton was en dat Gabriella aka Vanessa hem niet meevroeg naar het bal. En toen moest ik samen met Zac naar het bal en toen gingen we zegmaar Slow Dancen en toen kwam een nummer waarbij Zac nogal ongemakkelijk en toen ging Zac's beste vriend ons filmen terwijl we dansten en toen Zoende Zac me ineens en toen werd er op een groot scherm getoond dat wij aan het zoenen waren en toen na de kus zegmaar kreeg ik een soort van Roze Bloem in mijn handen en Zac zei van "Je bent net zo mooi als die witte roos die op je jurk zit." toen werd ik wakker.
    En ik keek bij mijn kleding en ik zag precies de jurk die ik aanhad die avond en ik heb ook zo'n Rozen speld met een witte roos op mijn bureau


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    ik heb is gedroomd da'k heel spontaan een liedje me mn atletiektrainster aan't zingen was =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik drommde vannacht dat ik aan het eten was, en dat ik maar niet genoeg kreeg.


    effort never betrays you

    Mijn ergste droom ever droomde ik heeel erg lang geleden. Ik was 5 ofzo? Ging over al mijn poppen die leefden & mijn kat die onder de deur kon glippen?? Heel erg onredelijk. Allemaal door Toystory n.n Ik heb er nog steeds een trauma van hah, voor een meisje van 5 is dat best eng.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik droomde over een hond die mijn Duits-Nederlands woordenboek stal en ging opeten. Dat vond ik niet leuk, want ik heb een rotleraar voor Duits... :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik droomde te vaak over Cesc Fàbregas, en een paar keer over Fernando Torres. En laatste droom over Cesc was dat we gingen deurtje bellen hahahah.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ElLieno schreef:
    Ik droomde te vaak over Cesc Fàbregas, en een paar keer over Fernando Torres. En laatste droom over Cesc was dat we gingen deurtje bellen hahahah.
    Dat is leuk xD


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †