• Vertel hier je gekke/leuke/rare/romantische/... dromen. :Y)


    Let the Night embrace you

    Ik heb deze nacht gedroomd dat ik op een boot zat en dat die boot zonk zoals de Titanic. ;o

    imaDINOSAUR schreef:
    (...)

    This Man

    Ik heb trouwens gedroomd dat ik op de ferry zat naar UK voor een ATL show en jij was mee x'D -heel maf-

    [ bericht aangepast op 11 okt 2009 - 16:28 ]

    Ik droomde dat ik kon vliegen, maar toen stortte ik neer x'D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik droomde dit vannacht:

    Ik was samen met enkele andere meisjes in een grauw zwembad en we moesten een wedstrijd ofzo zwemmen voor Tom Felton.
    En iedereen die deelnam kreeg iets leuks, maar een meisje wou niet zwemmen en ik vroeg of ik haar prijs mocht hebben.
    Dat mocht ik, dus ik ging dat ook aan Tom vragen. Eerst negeerde hij mij, omdat er nog andere meisjes rond hem stonden en toen ik het nog eens vroeg, antwoordde hij en gaf ik hem een knuffel. (:3)

    En toen weet ik het niet meer zo goed..
    Ik weet wel dat iemand mij vroeg van: 'Ken je hem?' en ik zag enkel witte vingers (van Voldemort) en toen riep mijn mams mij wakker en riep ik 'Wie?' in de plaats van 'Ja, ik kom.'


    Let the Night embrace you

    Ik droomde een keer dat mijn moeder dood ging, en toen werd ik wakker met tranen op mijn wangen. ;x


    - hoi ;D

    OverMyHead schreef:
    Ik droomde dat ik kon vliegen, maar toen stortte ik neer x'D

    haahaha :'D

    ik droomde vannacht niks (A)

    ik droomde eergisteren dus dat ik met een vriendin op het strand was en er een orkaan kwam. heel raar was die droom (:


    Cowards die many times before their deaths.

    Whipple schreef:
    (...)
    haahaha :'D

    ik droomde vannacht niks (A)


    Wel, je hebt het alleen niet onthouden.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik droomde vanacht dat ik naar een concert van Forever The Sickest Kids + All Time Low ging. En bij All Time Low zaten we heel dichtbij, en Alex was de enige die speelde, en hij speelde piano en toen mocht mijn zus samen piano met hem spelen :'D En hij speelde een raar deuntje en toen wilde ik het opnemen met m'n zus' iPhone maar die deed het niet :( En toen werd ik weer wakker :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik vlieg eerst een tijdje van een trap af, en daarna knal ik tegen een muur aan. En dan ben ik wakker. Die droom heb ik al, sinds ik me kan herinneren, en hij komt elke keer terug.


    A line is a dot that went for a walk.

    ik heb telkens weer dezelfde nachtmerrie. ik sta op een gigantische grammofoon platenspeler (ofzoiets) en ik moet op een bepaald tempo denken(lastig om uit te leggen). als ik te snel denk worden de lijnen heel dik, en krijg ik een enorm rotgevoel,maar als ik te alngzaam denk, worden re lijnen heel dun, en krijg ik het gevoel alsof ik aan het slowmotionrennen ben. dat gaat dan heel lang door, en dan word k wakker gemaakt door mijn ouders omdat ik schreeuw in mijn droom.
    heel eng


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Ik heb vannacht alleen maar over Gerard Butler gedroomd :9~ Ik werd steeds wakker, en dan deed ik snel mijn ogen weer dicht, en dan ging mijn droom weer verder XD Ik weet alleen niet meer wat er allemaal gebeurde. Ik weet alleen nog dat hij het shirt aan had die die aan heeft in The Bounty Hunter en dat ie zijn arm om mijn schouder heen legde. :Y)


    Caution first, always.

    Van één droom heb ik een story gemaakt, genaamd; "I saw the end of the world." Nachtmerrie eigenlijk! :]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik droomde over een jongetje en die werd een zombie en hij scheurde mn oorbellen uit mn oren(6)
    *rilt*

    [ bericht aangepast op 13 juli 2010 - 19:31 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik droomde dat er een soort van chocolade beesten ons wouden opeten, daardoor moesten we vluchten en kwam er een draak mij bedreigen( weet niet meer waarom) moesten we een zekere londen gan redden, liep ik weg en vloog ik op een schommel door de lucht. Onder me was er een zee van suikerspinnen waar taylor lautner in zat. Ik viel van de schommel en verdronk in de suikerspinnenzee.

    Doet mij denken aan dat clipje van katy perry- california gurls.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.