• Vertel hier je gekke/leuke/rare/romantische/... dromen. :Y)


    Let the Night embrace you

    Ik heb vannacht gedroomd dat ik mijn moeder zag zoenen met mijn vriendje, en ik schrok meteen wakker :Y)

    Diffuse schreef:
    Ik heb vannacht gedroomd dat ik mijn moeder zag zoenen met mijn vriendje, en ik schrok meteen wakker :Y)
    Oke dat is en erge droom


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Ik droomde een tijdje geleden dat een vriendin en ik in de bus zaten maar de deuren gingen niet open op onze halte, dus moesten we heel de rit uitzitten. En toen was de enige manier om terug op die halte te komen met een soort karretjes die aan vliegende paarden zat. En dat durfde ik niet, maar uiteindelijk hadden ze me overgehaald om het toch te doen.
    En de nacht daarna droomde ik dat ik op een piratenschip ging op een missie.
    Ja ik meen het serieus :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik heb een hélé gekke/rare/domme/gênante droom gehad en die ga ik hier nevernooitniet neerzetten :Y)

    Ik heb ooit gedroomd dat ik in het ballenbad speelde en verdronk in de ballen :x


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Ik droomde dat ik bij de macdonalds was, en die Ronald Macdonald clown *ja een plastic ding* Op een bank legde, en toen naar buiten ging tillen samen met mijn vriendinnen. XD.

    EN JEEI, DIT IS MIJN 100E BERICHTJE OP HET FORUM . XD.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik droomde vannacht dat ik zwanger was, maar ik wist niet van wie en ik kon geen abortus krijgen, want dat was te gevaarlijk o.o Mijn moeder flipte in die droom.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik weet nog een droom van heeeel lang geleden :O toen had ik een crush op Legolas (orlando bloom in Lord of the Rings) en ik mij droom zat ik alleen in een of ander voertuig wat iets weg had van een kano en een botsautootje (xD) en toen gleed ik met dat ding bijna van een grote berg met sneeuw af en toen ging hij naast mij in die kano/botsauto staan en toen gingen we nog steeds met enorme snelheid van de berg maar toen dus veilig ...

    wss snapt niemand hier iets van, t was ook heel absurd ;)


    Second star on the right and straight on till morning