• Vandaag was het kennismakingsdag op school. Wat gingen we doen? surfen! Toeval was, dat mijn neef surfles gaf x). Allemaal dus heel leuk enzo.. Maar, er was heel veel wind en de stroming was te erg! De golven waren groot en ik kan dus niet surfen!

    Ik probeerde dus recht te gaan staan op mijn plank.. maar meteen kwam er een kanjer van een golf en boem.. ik lag in het water en ging kopje onder. Toen wou ik meteen terug naar boven zwemmen.. maar dat lukte niet goed. En telkens ik dacht dat ik er was.. bleef ik met mijn hoofd onder mijn surfplank botsen! Ik dacht zo, ik ben dood als ik niet snel boven water kom want ik raakte in paniek! Uiteindelijk heeft iemand me geholpen onder die plank vandaan te komen en kon ik net op tijd gaan ademen x)

    En om dit topic toch maar eens nuttig te maken.. Wie heeft ook al een bijna dood ervaring gehad?

    Ik x.x
    Ik had een snoepje en we gingen wandelen, schiet dat ding plots in mijn keel x.x
    -is al heel erg veel jaartjes geleden-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Als ik bij mijn geboorte ook maar íets kleiner was geweest, moest ik met spoed naar het ziekenhuis in Rotterdam. Ik woog nog minder dan de helft van een normale baby.
    Toen ik kleuter was stikte ik bijna, ik was helemaal blauw enzo.. In een visstick. :')
    En ook toen ik kleuter was ben ik bijna verzopen in Center Parks.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ja, ook met water. Ik was toen 5 jaar of zo en we waren in Spanje aan de kust en ik was samen met mijn zus in de zee gegaan. Lag ik op mijn buik maar zag ik zo'n grote golf aankomen, wil ik uit de zee rennen lukt dat niet. Hup, al dat water over mij heen en ik zag de bovenkant niet meer, logisch met ogen dicht. En toen ik eindelijk boven kwam ben ik huilend naar mijn moeder gerend en heb ik al dat vieze zeewater uitgekotst ;x

    Ik ;x
    Toen ik twee of drie jaar geleden met mijn fiets overstak zonder te kijken ;x
    Dat was de eerste keer dat ik naar school reed (krul)


    - hoi ;D

    Meh, eigenlijk niet. (:
    Alhoewel, ik was al eens een kingmuntje aan het eten en dat bleef in mijn keel steken, maar ik kon nog door mijn neus ademen, dus eigenlijk niet. (:

    [ bericht aangepast op 14 sep 2009 - 19:37 ]

    toen ik 8 was ofzo. ik stikte bijna in een napoleon, omdat een of ander kutwicht op mn rug ging kloppen en ik schrok daardoor. en toen gingie mijn keel in x;


    Destroy what destroys you.

    En omg, wij doen nooit zo'n leuke dingen op kennismakingsdag. ):

    Ik was bijna niet geboren. Ja dus.

    Ik, een keer in het zwembad toen mijn vriendin me onder duwde toen ik geen adem meer had x_x


    Never run out of reasons to smile...

    ik gelukkig niet maar dat komt nog wel denk ik
    Ik heb wel een keer mijn haar in de fik gehad


    Food.

    Ik had een keer een kippenvelletje vastzitten in m'n keel.
    En uhm, ja als je niet snel weer lucht krijgt als je bent flauwgevallen dan kan je dacht ik dood gaan? dus in dat geval ben ik ook bijna heel erg doodgegaan, ughum.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    hier komt de mijne ;
    in het 2e leerjaar hadden we vrij zwemmen,iedereen mocht dus in het zwembad spelen met opblaasbare dingen,en van die soort van isemo buizen,en ook van die matten dan,ik zat op zo'n mat,komt ene Wim deraan -hij pestte iedereen- hij pakt die mat van me af en duwt mij onder de mat,en hij ging erop zitten.
    En naar waar ik ook ging,hij bleef op mij zitten,ik geraakte dus onmogelijk boven.
    toen heeft de turnjuf mijn leven gered_O_
    !


    everybody needs a song.

    toen ik 10 maanden oud was heb ik een dodelijk tropice ziekte gehad.Er waren al veel dood gegaan en de kans dat ik zou overleven was heel klein...Als ik 1 grammetje mider had geweegt was ik dood maar ik heb het overleeft!!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik ben een keer bijna verdronken.De cano zat vast in een stroomversnelinge en wij waren er uit gevallen.Door de strooming werden we naar onder gezogen.Gelukkig hadden we zwemvesten aan,anders waren we verdronnken.En mijn vadfer lachte me gewoon uit terwijl het echt eng was


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    een jaartje ,of 2 gelede,in een spingkasteel zo'n ding daarin om op de klimmen,voel der achterwaarts af,op me nek en ik kreeg geen adem meer en niemand holp me..


    Imperfection Is Beautiful