• Vandaag was het kennismakingsdag op school. Wat gingen we doen? surfen! Toeval was, dat mijn neef surfles gaf x). Allemaal dus heel leuk enzo.. Maar, er was heel veel wind en de stroming was te erg! De golven waren groot en ik kan dus niet surfen!

    Ik probeerde dus recht te gaan staan op mijn plank.. maar meteen kwam er een kanjer van een golf en boem.. ik lag in het water en ging kopje onder. Toen wou ik meteen terug naar boven zwemmen.. maar dat lukte niet goed. En telkens ik dacht dat ik er was.. bleef ik met mijn hoofd onder mijn surfplank botsen! Ik dacht zo, ik ben dood als ik niet snel boven water kom want ik raakte in paniek! Uiteindelijk heeft iemand me geholpen onder die plank vandaan te komen en kon ik net op tijd gaan ademen x)

    En om dit topic toch maar eens nuttig te maken.. Wie heeft ook al een bijna dood ervaring gehad?

    Ik ademde niet bij mijn geboorte. Ze dachten dat ik dood zou gaan. Ik was ook véél te klein.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik was toen ik 10 was bijna verzopen bij Center Parks >.<
    er was opeens een harde stroming en ik ging kopje onder en ik kon maar telkens niet naar boven komen omdat telkens andere mensen mij perongeluk beneden hielde. Uiteindelijk had een jongen mij gered..


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.