• Oke ik had dus een topic hier een gedeelte over waar al iets in stond over een jongen die ik leuk vind op school...
    Voor degene die het willen weten! :')

    Nou vandaag was het een idiote dag op school...
    Mijn beste vriendin was ziek dus ik zat met 2 andere meisjes in het computer lokaal en er zat nog een jongen, ik dacht dat hij al in de 4e zat... NIET DUS! :')
    Dus die 2 meiden en ik hadden het over die jongen die ik leuk vind (we hadden zijn bijnaam gebruikt, wisten wij veel dat het zijn echte bijnaam ook was), en in 1 keer draait die jongen zich om zegt die dit: "Ooh *naam*... Die zit bij mij in de klas, ik zal wel tegen hem zeggen dat je hem leuk vind!"
    Ik dus zeggen dat die dat niet moest doen!

    Toen we uit de pauze kwamen liep hij langs en riep die keihard door de hele gang: "*naam* HIER IS ZE!"
    Dus ik rende snel het danslokaal in, en mijn crush had gelukkig niks door gehad want die liep helemaal aan de andere kant van de gang.

    Na die actie hadden we naast hun klas les en kwam die jongen de hele tijd onze klas in met een grijns en maar wijzen naar zijn klas want mijn crush zat recht voor het raam in de klas dus die kon je zo zien.

    In de 2e pauze wou hij mijn crush zoeken maar hij had hem niet gevonden want hij was bij de limousine garage.

    Toen hadden we twee uur tussen uur en liep mijn crush de hele tijd rond en ik zat bij twee vrienden van hem en toen we naar buiten gingen kwam mijn crush ook buiten en toen was die jongen er ook en liep die de hele tijd naar hem en mij te wijzen en te grijnzen, toen had die wat tegen mijn crush gezegd en stond mijn crush me de hele tijd aan te kijken!

    Toen ik dacht dat het allemaal voorbij was, stond mijn crush ook nog bij de bushalte en toen stond die me weer de hele tijd aan te kijken!

    En nu komt het allerleukste...
    Bijna de hele school weet het nu dankzij die jongen die constant alles door de gang liep te schreeuwen! --'

    Ik schaam me echt dood! :')
    En nu durf ik mijn crush helemaal niet meer aan te spreken!
    Ik durfde het al niet maar nu helemaal niet meer

    Help! :')

    [ bericht aangepast op 16 sep 2009 - 17:29 ]


    dream, dare, fly!

    Whipple schreef:
    misschien vind hij jou ook leuk?
    dan weet hij in ieder geval nu dat jij hem leuk vind =)
    alleen is het wel een rotstreek..;$


    Haha inderdaad :')


    dream, dare, fly!