• hoihoi,

    Ik zoek van die zinnen over vrienden/vriendschap, voor mijn vriendin d'r verjaardag ^^
    bijv; Great friends are hard to find, difficult to leave en impossible to forget.
    Weten jullie misschien nog hele mooie?
    Het maakt niet uit in welke taal ze zijn (als het in een of andere onbekende taal is, wil ik wel graag weten wat het betekend :'D)

    Alvast bedankt! (flower)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Waarom een oud topic omhoog schoppen?

    Real friends are hard to find but they are.....


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    God made us best friends,
    'cause no mum can handle us as sisters

    Vrienden zijn gwn lief!

    Als er ooit een dag komt waarop ik er niet meer ben, denk dan aan me, want diep van binnen zal ik altijd bij je blijven.

    As said by the marvellous boyfriend. Hij was eerst mijn beste vriend, namelijk.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Oude topics zijn als vrienden, opeens verschijnen ze weer na jarenlang weggeweest te zijn.

    -I mean: een topic uit 2009, kom op zeg:W-


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Citizen schreef:
    Oude topics zijn als vrienden, opeens verschijnen ze weer na jarenlang weggeweest te zijn.

    -I mean: een topic uit 2009, kom op zeg:W-


    Bestond jij al in 2009 dan? :W

    -Ik had het ook niet gezien-


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Bestond jij al in 2009 dan? :W

    -Ik had het ook niet gezien-

    In normaal leven: JOAH, LIKE DOH.
    Op Quizlet: no D:
    Maar in actieve topics, niet in mijn topics :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    vrienden beteken voor mij: Mensen die er zijn als ik het moeilijk heb, Mensen die met me meeleven als ik iemand verlies of als het niet goed gaat, Mensen die ik vanalles wil geven maar dat lukt me niet. Ik hoef ze maar te vragen en ze komen al. Ik sta ook voor ze klaar, 24/7, zoals ze ook bij mij doen. Beste vrienden vind je niet gauw als je ze hebt doe ze in een kooitje en bewaar de sleutel om je nek(L)


    zelf verzonnen, wees blij met je vrienden(L)


    Remind yourself it's okay not to be perfect.

    Boyiloveyou schreef:
    A ring is round and has no end,so is my friendship for you my friend (;

    Die vind ik mooi <3


    Inspiration can hit you any time

    Vrienden zie je niet, die staan achter je.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    sorry voor omhoog schoppen, maar hier moet ik even op reageren haha.

    Vrienden zie je niet, die staan achter je.


    Sta niet achter me, want ik leid niet. Sta niet voor me, want ik volg niet. Sta naast me & wees mijn vriend.

    of;

    Vrienden die voor je staan staan daar alleen om je spotlight in te pikken, Vrienden die achter je staan staan daar omdat de kogel van voor komt.

    Soulmates never die <3


    I'll lick the poison from right off your kiss