• Ik kom sirieus bijna nooit is slaap, ik ben de hele dag moe maar als ik in bed lig begin ik meteen te piekeren over van alles en nog wat. Overdags heb ik dan weer veel last van mijn slaap probleem en moet dan bij het kleinste dingetje huilen, ik flip of ik raak gestresst. Slaappilletjes zijn geen optie, ik ben bang dat ik daar aan verslaafd raak en nooit meer zonder kan slapen.

    Heeft iemand/kent iemand iemand met het zelfde probleem? Want ik zit hier best wel erg mee, en ik wil best wel dat ik niet de hele dag als ik spook rondloop.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    gewoon heel lang op blijven en dat een weekje volhouden , je lichaam moet op de duur wel moe worden ;)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Serieus wat daar staat is presies het zelfde wat ik heb.Mijn vader wil er alleen niks aan doen.hij vind het niet zo erg ofzo--"


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik geloof dat dit een best wel voorkomend probleem is O.O Ik ben ook een super slechte slaper, voor de werkweek die ik binnekort heb vroeg ik dan wel om slaappillen maar ik mag alleen homeopatisch, en dat werkt slecht...
    slaap je niet beter van lavendel ofzo? misschien kan je wierrook, geurkaarsjes ofzo met die geur kopen..


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Het klinkt misschien moeilijk, maar je hoofd gewoon leegmaken.
    Dan lig je binnen de kortste keren in slaap. ^^


    Let the Night embrace you

    Seel schreef:
    gewoon heel lang op blijven en dat een weekje volhouden , je lichaam moet op de duur wel moe worden ;)

    Als ik dat doe, dan overleefd mijn kamer dat niet ben ik bang. Als ik moe ben, wordt ik nogal agressief. Maar je hebt wel gelijk hoor, na zo'n aanval slaap ik meestal. Maar ik denk toch dat ik mijn kamer liever heel wil laten :Y)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Eigenlijk heb ik ook heel vaak problemen met inslapen. Eerst denk ik dat ik moe ben en dat ik wel goed zal slapen...mooi niet. Er is vanalles wat me bezig houdt. Ik pieker over vanalles en nog wat. En als ik dan 's morgens moet opstaan ben ik zooo moe!:@ Ik weet niet of je er veel aan hebt maar alles van je afzetten is toch echt het beste hoor. Probeer nergens aan te denken of doe iets ontspannends voor je gaat slapen: neem een warm bad of drink wat kruidenthee. Heb het nog niet geprobeerd maar ze zeggen dat je er goed van slaapt.

    Als je een digitale klok hebt, dek de cijfers af. Die leiden je af, ongemerkt. Doe je mobiel uit, en wat ik meestal doe, en dat is stiekem niet goed; Of een rustig liedje (Happy Ending van Mika of One Word van Anouk) opzetten, of juist een schreeuwliedje, om je hoofd leeg te maken. Dat werkt bij mij. Puinhoop op je kamer? Kamer opruimen, geeft je meer rust. Schrijf voor dat je gaat slapen het van je af, dan ben je even alles kwijt. Ga niet vlak voor dat je naar bed gaat voor de computer of TV kijken, is ook niet goed voor je. Doe iets ontspannend.
    Ik hoop dat je het lukt, ik heb er ook last van gehad, en ik werd er scheitziek van, toen heb ik een topic aangemaakt voor tips, en de meeste heb ik hier nu staan.
    Good luck, girl :3

    Ik heb er ook last van. Als ik 's avonds wil slapen, ga ik eerst heel hard nadenken en dan vind ik iets om over te piekeren en dan raak ik vervolgens in paniek en verbeeld ik me dat ik niet kan ademhalen en mijn hart ermee stopt, en ik overdrijf niet.. o_o


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik heb er ook last van.


    Stop holding me under and let me breathe.

    ik had in de vakantie wel eens dat ik echt niet kon slapen =3
    wat ik toen deed was: *warme melk drinken voor het slapen
    en soms nam ik een warme douche voor het slapen en dan sliep ik ineens veel sneller =3

    door zoeiet bennek is 39u en langer opgebleve en uiteindelijk bennek me men kop op men toetsebord in slaap gevalle xD
    ma khad da ook
    en nu nog ö maja
    zekf wetek ni goe hoe ge da kunt oplosse :O


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    Ik heb daar ook last van :x

    ik word altijd middn in de nacht wakker en kan niet meer slapen. Overdag ben ik dan zoooo moe ..


    'Pixels are real, in the heart of their fans' ~ Fixi

    Seel schreef:
    gewoon heel lang op blijven en dat een weekje volhouden , je lichaam moet op de duur wel moe worden ;)

    Dat moe je juist níet doen. Ja, ik spreek uit ervaring want ik heb al slaapproblemen sinds een jaar en half.
    Je kan van die trucjes gebruiken als; warme melk met honing, voor je gaat slapen een warm bad nemen, een boek lezen, etc. Niet dat dat bij mij werkte, maar ik ben gewoon een moeilijk geval. Ik ben naar de dokter gegaan en die schrijft geen echte slaappillen voor, maar meer kalmeeringspillen waar je niet aan verslaafd raakt + het is op basis van iets wat je zelf in je hoofd hebt gemaakt dus compleet veilig. Dat hebben ze mij voorgeschreven en dat hielp een paar dagen. Maar bij mij was het; ik kan een paar weken totaal niet slapen en dan opeens een week of zo wel en zo verder.
    Wat je zeker niet moet doen is je GSM naast je laten liggen, dat verstoort het slapen en ook niet meer naar je iPod/mp3 luisteren. Dat is hetzelfde als een GSM naast je leggen.
    Je kan bijvoorbeeld ook proberen om je op je rug te leggen, je ogen te sluiten, handen op je buik te leggen en vier tellen inademen en vier tellen uitademen. Zo wordt ook je hoofd leeg + ga je automatisch rustiger worden.
    Succes!

    Een tidje geleden had ik dat ook.mijn oplossing ging namelijk zo
    Op een dag besloot ik een blog op blooger te maken over mijn leven en poste ik er elke dag een bericht op.Meestal na dat ik alles dat getypt leek het alsof ik de stress uit mijn lijf had getypt...miss moet jij het ook is proberen(flower)


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.