• Ik wil graag naar de film: The Final Destination. ik ben 12 maar hij is voor 16 jaar en ouder en ik mag niet onder begelijding!! ik wil die film zien!! ik hou van moord films (H) Ik ben zo mega booos!!!!

    sooryy maar dat moest er even uit


    all i need is love, all i get is homework

    Vraag dan gwn aan iemand of hij/zij mee wil gaan met je?


    For once I want to be the car crash.

    dan neem je toch een vriendin mee die ouder dan 16 lijkt?
    of je gaat eruit zien als 16 xD maar dat lukt niet xD dat weet ik omdat ik zelf ook 12 ben xD

    [ bericht aangepast op 18 sep 2009 - 21:16 ]


    At the moment everything goes wrong, I'll be there for you!

    fireflightx schreef:
    Vraag dan gwn aan iemand of hij/zij mee wil gaan met je?


    Maar dus dat mag niet van de bioscoop! je moet ECHT 16 Jaar en ouder zijn anders mag je er niet in


    all i need is love, all i get is homework

    Gheheh nou.. Regels zijn regels. Vind het niet echt een goede reden om kwaad te zijn zegmaar. Het is gewoon de wet, en daar kun je niet veel tegen in brengen. Er zijn genoeg mensen van jou leeftijd die daar totaal niet tegen kunnen en echt blijvende schade hebben aan het zien van zo'n film. Dus ze kunnen moeilijk controleren of jij dat niet ook zult hebben. En die film is zowieso ronduit ranzig, dus dat kan ik me goed voorstellen dat je die niet mag zien, zelfs met begeleiding.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Gheheh nou.. Regels zijn regels. Vind het niet echt een goede reden om kwaad te zijn zegmaar. Het is gewoon de wet, en daar kun je niet veel tegen in brengen. Er zijn genoeg mensen van jou leeftijd die daar totaal niet tegen kunnen en echt blijvende schade hebben aan het zien van zo'n film. Dus ze kunnen moeilijk controleren of jij dat niet ook zult hebben. En die film is zowieso ronduit ranzig, dus dat kan ik me goed voorstellen dat je die niet mag zien, zelfs met begeleiding.


    ik kijk de goorste en de moordigste bloederigste engste horror films! ik kan daar wel tegen... maar je hebt gelijk :P


    all i need is love, all i get is homework

    x3 Dat had ik ook man. Alleen ben ik dan wel wat ouder dan jij ;3.
    Ik, mijn ouders en mijn neef wouden gaan kijken. En ik mocht dus niet. En toen had ik een kaartje voor een andere film gekocht, en mijn ouders een extra kaartje voor FD4. En toen ben ik boven gewoon met ze mee gegaan.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Kazumii schreef:
    (...)

    Maar dus dat mag niet van de bioscoop! je moet ECHT 16 Jaar en ouder zijn anders mag je er niet in

    is idd wel kut voor je.
    Als je met een van je ouders gaat ofzo is het toch wel duidelijk dat zijn vinden dat je er wel tegen kunt.
    Het zal wachten worden tot hij op dvd is.


    For once I want to be the car crash.

    Gewoon gaan, met je ouders erbij ofzo. Er wordt aangeraden om hem onder de 16 niet te kijken, maar je mag wel zelf weten of je er heen gaat. Ik zou gewoon gaan, of het mag of niet! Negeer de hele bioscoop!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wij wouden daar ook heen, en we mochten ook niet binnen ==' We zijn 14, wat maken die 2 jaartjes nou uit. We doen het toch zelf als we hem zo graag willen zien..
    Ik heb nu inmiddels de film al wel gezien en hij is echt CRAP. Hij is supernep en voorspelbaar.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wacth tot hij op dvd is of wacht tot je 16 bent xD

    of zeur net zolang bij je pa of ma tot ze ja zeggen omdat het gezeur iri word.

    Slim idee he?

    Ik ben ook boos, ik wil m ook in 3D zien ><

    Kazumii schreef:
    (...)

    ik kijk de goorste en de moordigste bloederigste engste horror films! ik kan daar wel tegen... maar je hebt gelijk :P
    Deed ik inderdaad ook op die leeftijd al en dan zuigt het inderdaad als je niet mag vanwege je leeftijd. Maaar.. je kunt hem huren als hij uit is ofzo. Dan kun je hem nog zien (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    zelf ben ik zo voor horror films maar...ik wil je wil helpen (A)

    Ik ging is een keer naar de cinema met een vriendin en ik had toch een beetje te veel make-up aan en verhoogde zolen enzo...Toen wij kaartkes vroegen zei die verkoopster:Zijn jullie ouder dan 16 jaar of jonger...Wij zeiden jonger en we moesten zelfs onze pas laten zien(jonere moeten minder betalen ;))Pas dan gelofde ze ons maar als we hadde, zeget dat we 16 waren had die ons gelooft en moesten we onze pas niet geven...probeer dit ook eens


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.