• De titel staat vast: Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides.

    Het staat vast, er komt een Pirates 4. Johnny blijft zijn rol spelen als Jack Sparrow. In deel 4 gaat Sparrow op zoek naar de Fontein van Eeuwige Jeugd, ondertussen krijgt hij moeilijkheden met Blackbeard en een affaire met zijn dochter. Barbossa zou er ook weer in voor komen. Ook zou de film in 3D verschijnen.

    Wat nog altijd de vraag is, blijven Will Turner en Elizabeth Swan nog..

    [ bericht aangepast op 18 mei 2010 - 15:40 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Oei.Ik wil hem zien,als hij uit komt


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Awesome!


    rules don't stop me

    Nieuwe geruchten + FEITEN toegevoegd.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2009 - 23:13 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Stiekem vind ik drie films van POTC al genoeg. Dan begint het langdradig te worden.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    Stiekem vind ik drie films van POTC al genoeg. Dan begint het langdradig te worden.
    Ik weet ook niet wat ik moet verwachten, nu Davy Jones dood is & waarschijnlijk Orlando&Keira de film verlaten.
    Er komt dus waarschijnlijk een heel nieuw verhaal, lijkt me zo. Maar ik zie dat Barbossa en Jack het tegen Blackbeard gaan opnemen. -gerucht-


    I live for the applause, you will die for it.

    Carnage schreef:
    (...) Ik weet ook niet wat ik moet verwachten, nu Davy Jones dood is & waarschijnlijk Orlando&Keira de film verlaten.
    Er komt dus waarschijnlijk een heel nieuw verhaal, lijkt me zo. Maar ik zie dat Barbossa en Jack het tegen Blackbeard gaan opnemen. -gerucht-


    Dat zal waarschijnlijk iets helemaal anders zijn. Zeker als Orlando en Keira niet terug komen. Die twee spelen de hoofdpersonages in de vorige films. En ik vind dat de derde film een goed einde heeft, het moet niet nog langer worden.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Zac Efron gaat de neef spelen van Johnny Depp - Captain Jack Sparrow dus. POTC 4 komt, ze hebben zelfs al een titel alleen weet ik niet of dat de jouwe was of een andere. Inderdaad, de vader van Jack zal again de gitarist van The Rolling Stones worden :'D Was hij in de 3e POTC ook al. En Keira en Orlando komen inderdaad niet meer terug - zo heb ik het gehoord op allerlei zenders + gelezen in allerlei tijdschriften.

    We zien wel x)


    You can run but not hide

    Niet Zac o.o

    Maar ik wil hem wel hard zien :D

    Johnny Depp blijft in de film, dus hij word niet vervangen door Zac. Blijbaar weigerden Keira en Orlando de rol in POTC 4. Dat is nog een vraag, of Will en Elizabeth terugkeren.

    Ik dacht dat ze die hadden geweigerd omdat ze het einde van hun personages zo goed vonden.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Deels zo, Orlando heeft in ieder geval al geweigerd, hij vond zijn personage wel klaar.

    Van Keira weet ik t niet zeker meer

    Juuuj! Ik had er zo op gehoopt ^^ Vind het wel erg jammer dat Orlando en Keira hun rol niet weer aannemen, de film zal niet hetzelfde zijn zonder hun als Will en Elizabeth. Trouwens, heeft zijn vader niet al eens meegedaan in de film? En door wie werd hij dan gespeeld?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Whattheheck moet Zac in die film. (N)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het zou toch het levensverhaal van Jack worden? Of was dat ook weer een gerucht?


    Music is the new sex

    DUDE. Zac pást gewoon niet in die film x___x. hij moet het maar bij hsm houden ofzeuw ><

    [ bericht aangepast op 19 sep 2009 - 11:46 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3