• De titel staat vast: Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides.

    Het staat vast, er komt een Pirates 4. Johnny blijft zijn rol spelen als Jack Sparrow. In deel 4 gaat Sparrow op zoek naar de Fontein van Eeuwige Jeugd, ondertussen krijgt hij moeilijkheden met Blackbeard en een affaire met zijn dochter. Barbossa zou er ook weer in voor komen. Ook zou de film in 3D verschijnen.

    Wat nog altijd de vraag is, blijven Will Turner en Elizabeth Swan nog..

    [ bericht aangepast op 18 mei 2010 - 15:40 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Naja, Orlando Bloom die zou nu toch 10 jaar weg zijn, en wat heeft het dan voor een zin om Keira te filmen?

    Ohja, juist. Dat was ik vergeten :') Misschien Keira met een zoon ofso. Dat ze zwanger was? Nee, ik weet niet. Of dat Orlando kan ontsnappen, dat zijn vader zijn schuld overneemt. Naja, dat is niet aan mij :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Will is al op land gekomen bij het einde van Dead Man's Chest. Hij moet nu weer 10 jaar wachten. Als Elizabeth wél terugkomt kan het zijn dat ze verder gaat met haar zoon.

    Zo niet, hebben ze toch een gelukkig einde gehad.


    I live for the applause, you will die for it.

    kijkenkijkenkijken NUU!


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Johnny zou Jack nog gratis willen spelen x'D
    En die foto is al oud x')


    Caution first, always.

    Aan het einde van de film als Jack in dat bootje zit met die kaart ziet ie zo dat 'levenswater' op die kaart. Ik dacht meteen, nu kan het nog niet geëindigd zijn, want ik neem aan dat Jack er naar opzoek gaat. En ik vind het persoonlijk superleuk dat er weer een nieuwe POTC komt. Kan niet genoeg van de films krijgen, heb ze net allemaal weer gezien. 3 van mijn lievelingsfilms(L)


    "Let them eat cake!"

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Naaaah, valt best mee. Ik mocht Keira Knightley sowieso al niet - vind dat ze niet kan acteren.


    Keira is een van mijn lievelings actrice's 0_0


    "Let them eat cake!"

    Mythical schreef:
    Aan het einde van de film als Jack in dat bootje zit met die kaart ziet ie zo dat 'levenswater' op die kaart. Ik dacht meteen, nu kan het nog niet geëindigd zijn, want ik neem aan dat Jack er naar opzoek gaat. En ik vind het persoonlijk superleuk dat er weer een nieuwe POTC komt. Kan niet genoeg van de films krijgen, heb ze net allemaal weer gezien. 3 van mijn lievelingsfilms(L)
    Er ging ook rond dat POTC 4 Fountain of Youth ging heten, ik dacht dat dat het beste was aangezien hij die kaart had.

    Maarja, ik las op een site dat On Stranger Tides vast stond. We'll see.


    I live for the applause, you will die for it.

    Jaaaa, Johnny Depp! :9~:P


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Stereotype schreef:
    Jaaaa, Johnny Depp! :9~:P

    Die speelt dat zo goed eh. :X


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    ieuw zac.


    Love is the movement <3

    hahaha kijk dat vind ik eigenlijk best hilarisch.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik wil dus echt niet dat Zac meespeelt! Hij past daar gewoon niet :X


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik wil die film zo hard zien als ie uit is :9~


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Ik wil hem wel zien ^_^ en Keith Richards (gitarist van The Rolling Stones) zat ook al in deel 3 als Jack Sparrows vader


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Godver, Orlando is lekker, dus hij moet meespelen.