• De titel staat vast: Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides.

    Het staat vast, er komt een Pirates 4. Johnny blijft zijn rol spelen als Jack Sparrow. In deel 4 gaat Sparrow op zoek naar de Fontein van Eeuwige Jeugd, ondertussen krijgt hij moeilijkheden met Blackbeard en een affaire met zijn dochter. Barbossa zou er ook weer in voor komen. Ook zou de film in 3D verschijnen.

    Wat nog altijd de vraag is, blijven Will Turner en Elizabeth Swan nog..

    [ bericht aangepast op 18 mei 2010 - 15:40 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    ik vind het allemaal maar raar,lijkt me dat hij een flop word zonder orlando en keira. ik zie wel


    Hoi,hoe gaat het? Moeilijke vraag hé?

    Ik hoop echt dat Zac erin meedoet. Hij acteert goed, en by dit kan hy het nogmaals bewijzen. Hy is misschien doorgebroken met een aparte film, ik vind ze goed, maar hy kan écht wel acteren.


    Let's do this poo

    Murderdoll schreef:
    Ik hoop echt dat Zac erin meedoet. Hij acteert goed, en by dit kan hy het nogmaals bewijzen. Hy is misschien doorgebroken met een aparte film, ik vind ze goed, maar hy kan écht wel acteren.
    Hij kan wel acteren ja. Maar hij past dus écht niet in POTC.


    I live for the applause, you will die for it.

    Carnage schreef:
    (...)Hij kan wel acteren ja. Maar hij past dus écht niet in POTC.

    - eens


    Life is hard and then we die

    zac past absoluut niet in potc! en dat over die vader van jack in de film die zie je ook al in het 3de deel! toch ?


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    JloveTH schreef:
    zac past absoluut niet in potc! en dat over die vader van jack in de film die zie je ook al in het 3de deel! toch ?
    Ja, in het 3e deel is hij ookal te zien. Maar ik denk dat hij in het 4e deel écht mee gaat spelen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Vind het absurd dat Keira en Orlando niet meedoen :X

    [ bericht aangepast op 25 sep 2009 - 22:15 ]


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Fictional schreef:
    Vind het absurd dat Keira en Orlando niet meedoen :X
    Vind het ook raar, aangezien ze wel door die film juist zo beroemd zijn geworden.


    I live for the applause, you will die for it.

    het wordt te langdradig.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Nee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ik ga echt niet als Z*C Efr*on meedoet (6):|:@:((!!

    [ bericht aangepast op 4 okt 2009 - 19:45 ]


    You're not nobody.You're just the absence of somebody

    Mythical schreef:
    (...)

    Keira is een van mijn lievelings actrice's 0_0

    van mij dus blijkbaar niet? :'D

    Carnage schreef:
    (...)Hij kan wel acteren ja. Maar hij past dus écht niet in POTC.

    Ik vind dat je daar nu nog niet over kunt oordelen, ik bedoel, heb je hem als piraat al gezien? Hij zal écht wel meevallen, denk ik.[/mening]


    Let's do this poo

    ikkeandme schreef:
    Nee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ik ga echt niet als Z*C Efr*on meedoet (6):|:@:((!!

    Djeez, het is maar een film --'


    Let's do this poo

    Desireless schreef:
    (...)
    Ik vind dat je daar nu nog niet over kunt oordelen, ik bedoel, heb je hem als piraat al gezien? Hij zal écht wel meevallen, denk ik.[/mening]
    Zac is daar gewoon geen type voor.


    I live for the applause, you will die for it.

    Carnage schreef:
    (...)Zac is daar gewoon geen type voor.

    Ik denk het ook niet. Kom op, zie je hem al met een mes tussen zijn tanden de zeilen vieren? Nee, ik niet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?