• De titel staat vast: Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides.

    Het staat vast, er komt een Pirates 4. Johnny blijft zijn rol spelen als Jack Sparrow. In deel 4 gaat Sparrow op zoek naar de Fontein van Eeuwige Jeugd, ondertussen krijgt hij moeilijkheden met Blackbeard en een affaire met zijn dochter. Barbossa zou er ook weer in voor komen. Ook zou de film in 3D verschijnen.

    Wat nog altijd de vraag is, blijven Will Turner en Elizabeth Swan nog..

    [ bericht aangepast op 18 mei 2010 - 15:40 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Nee, absoluut niet :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    ik ben het totaal met je eens, zac efron heeft niks te zoeken in die film O.o
    en dat Keira en Orlanda verdwijnen vind ik jammer aangezien het ook om hun ging en niet alleen om johnny..

    nouja ik hoop dat johnny jack net zo speelt als in de andere 3 films XD


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Desireless schreef:
    (...)
    Ik vind dat je daar nu nog niet over kunt oordelen, ik bedoel, heb je hem als piraat al gezien? Hij zal écht wel meevallen, denk ik.[/mening]

    Hij lijkt me er niet het tipe voor.Hij is meer een tiener sterretje en geen volwassen sterretje.Ik bedoel dat ik hem meer in 'kinder' films vind passen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Vorige film was die gitarist van the rolling stones toch ook al?

    maar anyways, ik ga hem wel kijken als hij uit is ;3


    Destroy what destroys you.

    We zien wel wat er gebeurd over 2 jaar als de film uitkomt..xD


    You can run but not hide

    Flippen..
    1# johnny depp fan!!


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Zolang Zac er niet in meedoet, ben ik blij (:


    Never run out of reasons to smile...

    Demure schreef:
    (...)
    Ik denk het ook niet. Kom op, zie je hem al met een mes tussen zijn tanden de zeilen vieren? Nee, ik niet.

    Ik wel.


    Let's do this poo

    Ik blijf erbij dat zonder Keira en Orlando de film niet meer hetzelfde is. ._.

    Ik vind het raar dat Gore Verbinski niet meer regisseur gaat zijn. En ook dat Keira en Orlando niet meer meedoen. Dat vind ik echt erg. Ik snap het wel, want Orlando zit 10 jaar op zee, en Keira zit de hele tijd gewoon op het land. Interessant is anders.
    En, echt sorry, maar als ze Efron laten meedoen, in een POTC-film, dan zijn ze compleet GESTOORD, weten ze niet wat ze doen, EN, dan kijk ik die film niet meer. Desnoods vermoord ga ik Efron zijn been breken of zo, zodat hij gewoon niet KAN meedoen.
    Trouwens, on stranger tides.. Het kan altijd zijn, dat ze nog iets met die Fountain of Youth doen :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    BTW : zie je Efron al als een echte piraat, à la Gibbs? Oké, dan lig ik echt PLAT in de cinema. Als ik er heen ga kijken, als Efron erin meespeelt.
    BTW2: ik heb op wiki gekeken, en hier staat nog een deel over POTC4 [url==http://nl.wikipedia.org/wiki/Pirates_of_the_Caribbean:_On_Stranger_Tides]Wiki[/url]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Walter schreef:
    Whattheheck moet Zac in die film. (N)


    Idd.
    Die past daar niet.
    Neeneenee, zijn ze hun verstand verloren?
    Da's niet zijn soort film. ;s
    Hij heeft echt een veel te modern uiterlijk voor die film.

    En wie gaan er dan Will en Elizabeth spelen? ;s


    Where there is a sea there are pirates...

    Hannahisleuk schreef:
    Zolang Zac er niet in meedoet, ben ik blij (:

    Ja, ik ook. Hij heeft echt niet het juiste soort talent, hij is te commercieel voor die film. Daar spelen allemaal fantastische, serieuse acteurs; hij is dat niet ;s


    Where there is a sea there are pirates...

    MacGregor schreef:
    (...)

    Idd.
    Die past daar niet.
    Neeneenee, zijn ze hun verstand verloren?
    Da's niet zijn soort film. ;s
    Hij heeft echt een veel te modern uiterlijk voor die film.

    En wie gaan er dan Will en Elizabeth spelen? ;s

    Niemand. Ze komen er gewoon niet in voor.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Zac en POTC? Dacht het niet.


    we've only said goodbye with words