• Zó vet 8D
    Vanaf 1 oktober gaat mijn papa in Parijs werken, en in de herfstvakantie is mijn zus jarig, dus hebben mijn ouders besloten dat we de 21e van oktober (verjaardag van m'n zus) naar Disneyland Parijs gaan en dat we dan de rest van de week of zo bij mijn vader blijven slapen 8D
    En in die week hebben omliggende landen van Frankrijk en Frankrijk zelf nog geen vakantie dus grote kans dat het niet zo druk als normaal is 8D
    Zoooo cool, want de laatste keer dat ik in Disney was, was toen ik 2/4 was, dus ik kan me niks meer herinneren.

    Iemand die binnenkort ook naar Disney gaat? ;D

    [ bericht aangepast op 19 sep 2009 - 20:30 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ben jaloers (baby)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik ben nog nooit in Frankrijk geweest dus ook niet naar disneyland


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oh my geud, nu ben ik echt jaloers op jou ;o maak wel een foto van Goofy & Mickey Mouse hé! Wij gaan waarschijnlijk volgend jaar met de plechtige communie van mijn zusje naar Disney Land !

    [ bericht aangepast op 19 sep 2009 - 20:37 ]

    wij kwamen eerst om het jaar in disneyland, maaar ik wil er nu weer heen:9~. zo jaloers op jou duss!


    ooit zul je zien hoeveel pijn je mij hebt aangedaan..

    jaloers meisje hier(A)
    maar ik ben blij voor je


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ik ben vroeger eens naar daar geweest, maar ga er waarschijnlijk pas weer naartoe als ik zelf kinderen heb.
    Maar ik vind het wel fijn voor je! :'D


    -

    Ik ben al eens gegaan, en het is zo leuk!

    Ik ben jaloers :X
    Ben 1x geweest toen ik 5 ofso was.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ahh ik wil mee ik ben 24 oktober jarig!
    Boh ik ben laatst toen ik 8 was ofzeu gegaan dat was de laatste woorden van mijn opa dus gingen we met hele familie


    I Got My Party Tonight<33

    omg jealin' o;
    Ik ben een aantal jaren geleden met mn moeder, zus en tantes naar Disney geweest en ik wil weer :Y)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Oeh i love disneyland, ik ben er vorig jaar nog geweest, en deze zomer in disneyworld=D
    Disneyland is leuk, maar wel lang aanschuiven, daarrom kan je eigenlijk best gaan wanneer niemand school heeft (uh, ik was aan het brossenx'])


    Get outta my head!

    Mega jaloers ! :O
    Ik ben op mijn 5 jaar ofzo geweest (:


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Ik ben vorig jaar met mijn vriendin gegaan. Er was zo goed als geen volk en het was echt geweldig =3


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ben er al geweest en het is leuuuuuk :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik ben er al 2 keer heen gegaan en ik wil absoluut terug! alleen zijn mijn mama en papa daartegen. ):


    All was well.