• Ik was dus op girlscene..
    Daar kon je lezen over sterren met fobieën,en sommige hadden echt de gekste dingen..;S
    orlando bloom is bang voor varkens Bwhaha;P
    Nhjaa heeft er iemand hier ook zoiets? Ben wel benieuwd!
    x


    Pictures fade away, but memories are forever

    spinnen,zelfs de kleinste en van kleine ruimtes moet ik ook niks hebben


    Lalalalalalalala.

    Voor haaien xD
    als die voor het beeld van de TV zwemme zit ik al onder de zetel xD
    En ook van spinnen..


    Stop wishing, Start doing..

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_fobie%C3%ABn
    moet je dit zienxD


    Pictures fade away, but memories are forever

    ik heb emetofobie ik kan gewoon niet tegen braaksel..Ik ga al over me nek als ik die geluiden hoor ;S


    Pictures fade away, but memories are forever

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_fobie%C3%ABn
    moet je dit zienxD


    wajoo hele alfabetlijst x'D


    Lalalalalalalala.

    Jaa, een enorm spinnenfobie, ben bang voor de allerkleinste, en ik zag zo een op mijn kamer een paar dage geleeje, nja aangezien mn ma al sliep en mn broer weg is, slaap ik nu al een paar nachten in mijn broer zijn kamer xD
    of ik heb ook al eens voorgehad OMG :S
    Ik wou gaan slapen en mama kwam toen nog mee, VROEGER, en ik was me haar aant prate toen ik op mijn hoofdkusse een plek zag, nuja ik dacht da da ne plush was, dus ik pakte da en smeet da weg :S dan keek ik is naar de plek waar ik da smeet en zag ik da da een dikke vette zwarte spin was :S ik heb ligge wene, mijn hande me liters zeep gewasse, en bij mama geslape xP en voor de rest van de week in de zetel beneden xP
    jawadde, mijn spinnefobie is ONGELOOFELIJK GROOT, heb ik van mijn tante, als ge haar bezig hoort, ligt ge strijk x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Jaa, een enorm spinnenfobie, ben bang voor de allerkleinste, en ik zag zo een op mijn kamer een paar dage geleeje, nja aangezien mn ma al sliep en mn broer weg is, slaap ik nu al een paar nachten in mijn broer zijn kamer xD
    of ik heb ook al eens voorgehad OMG :S
    Ik wou gaan slapen en mama kwam toen nog mee, VROEGER, en ik was me haar aant prate toen ik op mijn hoofdkusse een plek zag, nuja ik dacht da da ne plush was, dus ik pakte da en smeet da weg :S dan keek ik is naar de plek waar ik da smeet en zag ik da da een dikke vette zwarte spin was :S ik heb ligge wene, mijn hande me liters zeep gewasse, en bij mama geslape xP en voor de rest van de week in de zetel beneden xP
    jawadde, mijn spinnefobie is ONGELOOFELIJK GROOT, heb ik van mijn tante, als ge haar bezig hoort, ligt ge strijk x'D






    oh my god,ik zou heel de buurt bij elkaar krijssen en gillen echt serieus ik zou echt tien liter zeep op mijn handen doen en honderd keer wassen.Serieus zooo eng


    Lalalalalalalala.

    Bwaha spinnen ben ik niet echt bang voor;P
    Het zijn ook maar beestjesxD


    Pictures fade away, but memories are forever

    Wij hebben een freakin' doorsnee-enge-mannetjes-fobie ;O We kwamen er ook een x 2 tegen bij de bieb en die vroegen ons of we een sigaretje voor ze wouden draaien:S Wij tegelijk sneller gaan lopen.

    er was ook iemand die bang is voor vlinders ; S


    Pictures fade away, but memories are forever

    beestjes omg ookal is het een mier! ik krijg kippenvel en ga ik gillen !! :| zo eng ie beesten :|!

    er was ook iemand die bang is voor vlinders ; S


    ja ik (A)

    Ik heb een fobie voor slangen. Ik vind ze zo eng. Ze zijn glibberig, hebben geen poten en toch komt het vooruit.
    En ik moet niks hebben van kleine liftjes waar maar zoveel paar mensen in kunnen.


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    ik heb een fobie voor spinnen.
    ookal is een spin zo klein dat je hem nog bijna niet ziet ben ik al aan et gillen^^

    woow er zijn wel veel mensen bang voor spinnen..


    Pictures fade away, but memories are forever