• Ik was dus op girlscene..
    Daar kon je lezen over sterren met fobieën,en sommige hadden echt de gekste dingen..;S
    orlando bloom is bang voor varkens Bwhaha;P
    Nhjaa heeft er iemand hier ook zoiets? Ben wel benieuwd!
    x


    Pictures fade away, but memories are forever

    Omg..pas zag ik op tv een Reportage over kindermisbruik door vrouwen..en toen lieten ze steeds poppen in beeld..kwam er ineens een pop voorbij die op Chucky leek..(huil)
    en het klinkt misschien achterlijk dat ik daar bijna een 'hartaanval' van kreeg..ik weet ook wel dat het maar een robotpop is..maar toch..die grijns en het idee dat ie je kan vermoorden..je lichaam en geest kan overnemen..(je weet wel met die spreuk)
    Vroeger had ik een pop.En als het licht dan uit was en het donker was..leek ie precies op Chucky..ik deed snel het licht aan..Pfieuw..t is Chucky niet :)..(ik was 4 a 5 jaar toen ik die film zag)
    En ik had een pop met blauwe vlechtjes aan een schommeltje..die heb ik op het laatst maar weggegooid ik kon er gewoon niet tegen..(ook uit een horrorfilm)


    It's heavy but you are not the only one

    Ik had vroeger..heel veel fantasie..en heel veel angsten..ik was eigenlijk een en al angst

    Ik was extreem verlegen
    ging heel laat pas echt praten
    ik was bang voor de boom aan de overkant..die leek op het hoofd van Ursula de zeeheks uit de kleine zeemeermin
    ik was bang voor Chucky (nu nog)
    Ik was bang om iets te zeggen in de klas (ben ik gelukkig overheen gekomen)
    Ik was bang voor vele poppen..soms ook mijn eigen poppen


    It's heavy but you are not the only one

    Spinnen zijn gewooon eng.
    Maar ik heb niet echt een ernstige fobie waardoor ik helemaal para word.
    Ik kan wel in dezelfde kamer zijn als een spin, hij moet alleen neit op me lopen :S


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    Spinnen x3 en ff denken wat nog meer...
    geen idee maar nog wel meer x3


    We can only learn to love by loving.

    ik ben bang voor spinnen xD
    kleine ruimtes xD
    vreemde mensen xD
    hoogtes xD
    braken xD

    i know.. Ik ben raar xD

    Spinnen & Slangen.


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    Slangen, Spinne , en vieze vente xD
    egt dan loop ik gwn weg :O
    x33


    He's the reason for the teardrops

    kwallen xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    kwallen xD


    Die zijn ook eng ja x3


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    De meeste hebben neit echt een FOBIE tegen spinnen, het zal in iedergeval niet echt ernstig zijn...
    Ikzelf ben een beetje claustrofobisch.


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    Ik ben bang van kleine liften. Ik ben er al in één vastgezeten en nu wil ik niet meer in liften! Ik ga nu meestal met de trap! Lekker goed voor mijn beweging (Y)

    Ik was ook eens bang omdat ik op tv zag dat er een slang in het toilet zat en daardoor durfde ik niet meer naar toilet te gaan! Het duurde wel een halve jaar tot ik weer rustig naar toilet kon gaan (lol)

    ^^ ik kijk te veel naar tv!


    it's ok to be gay!

    ik heb een spinnenfobie en een tenenfobie..x'D


    I go wherever you will go..

    (...)

    Die zijn ook eng ja x3

    Uh, je kan daar gewoon doorzien :o
    Excht vieze beesten :o
    En vorig jaar gingen we dan naar bulgarije, naar het zonnestrand ofzo:o
    Nja natuurlijk, strand, en ik haat rkwalen :o
    Van die 10 dagen heb ik maar 2 keer in de zee gezetn x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Vraag me niet waarom, maar ik krijg het altijd benouwd als ik in een lege straat loop in het midden vn de nacht...
    Ik heb dat zo het gevoel dat één of ander pervertje me zo kan meevoeren, me v*rkr*chten, en dat zonder dat iemand het weet :'( :'( :'(


    Groezrock was AWESOME! <3

    Ik ben bang van kleine liften. Ik ben er al in één vastgezeten en nu wil ik niet meer in liften! Ik ga nu meestal met de trap! Lekker goed voor mijn beweging (Y)

    Ik was ook eens bang omdat ik op tv zag dat er een slang in het toilet zat en daardoor durfde ik niet meer naar toilet te gaan! Het duurde wel een halve jaar tot ik weer rustig naar toilet kon gaan (lol)

    ^^ ik kijk te veel naar tv!


    xD
    Ik vind het grappig en zielig tegelijkertijd xD
    Ik stel me het al voor : je zit dus rustig op de toilet, en ineens bijt er een slang in je kont xD


    Groezrock was AWESOME! <3