• Ik was dus op girlscene..
    Daar kon je lezen over sterren met fobieën,en sommige hadden echt de gekste dingen..;S
    orlando bloom is bang voor varkens Bwhaha;P
    Nhjaa heeft er iemand hier ook zoiets? Ben wel benieuwd!
    x


    Pictures fade away, but memories are forever

    Uhh...
    Mijn lijst :Y)

    Acrofobie - hoogtevrees.
    Arachnofobie - angst voor spinnen.
    Bathofobie - angst voor dieptes.
    Claustrofobie - engtevrees, angst voor kleine ruimtes
    Glossofobie - angst voor het spreken in het openbaar
    Herpetofobie - angst voor kruipdieren
    Stikangst - angst om te stikken
    Dat waren ze :Y)

    Ik heb er daar ook een paar van. Hoogtevrees, Angst voor spinnen, Dieptes, Spreken in het openbaar, Angst om te stikken


    Sweet dreams will come true.

    Ik ben zoooooooo enorm bang van slakken! Niet nrmaal, ze zijn zooo;
    slakkerig? & slijmerig, vooral die oznder huisje!
    vies vies vies vies!


    Turning up the volume

    hier mijn lijst :
    angst voor: - insecten vooral wespen,bijen en nachtuiltjes bij de laatste ga ik altijd gillen als die beesten ergens tegen aan vliegen zow eng gewoon.
    - horror films vooral die ene met die pop die hier al eerder is genoemd.
    - angst om te spreken in het openbaar
    - angst om vermoord te worden
    - angst voor de tandarts

    Ik ben bang voor mijn knuffels.
    Ik slaap met 3 knuffels namelijk, en ik word automatisch wakker als er 1 knuffel niet op de goede plaats ligt.
    Eentje heb ik in mijn hand, de ander ligt in mijn nek en de laatste ligt daarnaast. En ik denk dan als ik er eentje niet kan vinden bijv. dat hij jaloers wordt op de andere knuffels en dat hij mij gaat vermoorden.
    Oke, je hoeft niet bang voor me te zijn want verder ben ik gewoon heel erg aardig x'D


    parapapapapapa <'3

    spinnen^^


    And all the girls in the front row scream your name.

    repitielen, en smetvrees.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Water :|


    It's all for you, my butterfly.

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_fobie%C3%ABn
    moet je dit zienxD


    Volgens die site heb ik Emetofobie xD

    Me pa was gisteren aan het kotsen, ik trilde gewoon omdat ik hem dat hoorde doen :S


    Let the Night embrace you

    Gynefobie is een specifieke fobie voor vrouwen. De naam is afkomstig van het Griekse gunè (vrouw) en fobos (angst). De aandoening moet niet worden verward met vrouwenhaat, die doorgaans ontstaat uit onvrede of frustratie over maatschappelijke verhoudingen.

    dat vond ik daar ook. Hoe kan je nou weer bang zijn voor vrouwen o.0'


    You'd took my breath but I'll survive.

    angst voor barbie's m'n broer verzameld die krengen en dan heeft ie een kamer daarvoor gekregen en daar staan meer dan 80 van die plastic trutten en die kijken je dan zo aan brr
    en ik ben bang voor posters waar mensen op staan ik heb dan het gevoel dat ik bekeken word

    Ik niet echt voor iets. Maar een goede vriendin van mij freakt echt als ze nog maar een wesp of bij ziet. Die kan niet eens tegoei buiten komen of ze zit al rond te kijken of ze iets ziet... :S


    Tanya is de beste.

    ik ben een beetje claustrofobisch
    en honden... ik vind ze egt super stoer/cute
    alleen soms ben ik er zo bang voor:(


    I am an idiot, I move.

    en ik ben bang voor posters waar mensen op staan ik heb dan het gevoel dat ik bekeken word


    Ja..een vriendin van mij heeft dat ook..maar alleen als de personen recht in de lens kijken..dus ook bij schoolfoto's.



    It's heavy but you are not the only one

    Ik vind ganzen en zwanen btw ook niet zo'n leuke dieren..die blazen naar je..en zijn agressief

    En ik ben soms ook bang voor honden..maar laat dat niet merken..want dat hebben ze door.
    Het zijn vooral grote honden zoals Bouviers en Amerikaanse Steffords, Dobermannen...

    Ik heb wel zelf een hondje..maar die is heel lief :) een zwart-witte bastaard met chocoladebruine 'zeehond' ogen ^^ en een rood halsbandje. 14 jaar.


    It's heavy but you are not the only one

    -Spinnen
    Ik zat een keer op mijn kamer, en toen zat der een spin, en toen moest ik hem buiten gaan zetten met een bekertje >.< Heb echt heel lang gehuild x'D En dat is nog niet eens zo heel lang geleden O_O
    -Honden
    Heb zelf jaren een hond gehad, maar ben een keer door een andere hond gebeten, sindsdien vind ik ze dóódeng! Als ik er een aan zie komen, loop ik meestal een blokje om x'D
    -Mieren [als het er een hoop zijn]
    Ik schoof een keer een bankdeel opzij, zaten er op een doosje wat er stond echt duizenden mieren, en toen moesten die opgezogen worden .. door mij >.< Omg dat was zo eng. >.< Heb weer keihard staan janken x'D Echt erg x'D
    -Neurotisch
    Ik had tot kort geleden altijd dat iets in me zei dat ik iets móest doen, anders zou er iets ergs gebeuren. Bijvoorbeeld een trede overslaan op de trap, als ik dat niet dee, dan gebeurde er iets ofzeu x'D Nouja daar ben ik nu wel overheen gelukkig x'D


    Mew <3