• But Does Anyone Notice? II Frank Iero II »1« isser ^^ Dus maak ik zo maar eff reclame in plaats van ieders gastenboek te bezoeken x3


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    (...)

    das gewoon zielug



    Oh ik ben ook zo zielig¬¬' Ik zeg zulke dingen tegen iedereen,maar die reageren er niet zo zielig op als haar-_-


    Lalalalalalalala.

    (...)


    Oh ik ben ook zo zielig¬¬' Ik zeg zulke dingen tegen iedereen,maar die reageren er niet zo zielig op als haar-_-


    ik dacht al maar zo zielug reageert zij toch niet? waarom mag jij alleen maar met blauw schrijven ?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    (...)



    Ik ben gewoon anders dan iedereen, tenminste niet zo standaard ^^ &&'you know? DEAL WITH IT. Als je dat verstaat tenminste ^^



    Oh ja helemaal gelijk,ik ben het standaart huppelkut..Jezus zeg je zegt zelf: "het gaat ook niet allemaal over jou".Nou dan gaat het ook niet om jou¬¬'


    Lalalalalalalala.

    Oeeh, ruzie XD
    Ik haal popcorn. :'D

    (...)

    ik dacht al maar zo zielug reageert zij toch niet? waarom mag jij alleen maar met blauw schrijven ?



    Uuh halloooooooo ik heb er bij geschreven dat ik melig was en hallo je moet niet alles wat ik zeg zo serieus nemen,als je dat bij alles zou doen zou ik het wel begrijpen.Maar ik hoef het niet eens te vragen,want jullie nemen dus zeker niet alles serieus,dus dit hoefde ze ook niet serieus te nemen..


    Lalalalalalalala.

    Oeeh, ruzie XD
    Ik haal popcorn. :'D



    x'D whahaha jij bent hip=D


    Lalalalalalalala.

    (...)


    x'D whahaha jij bent hip=D
    Yeah. Bestaat er al een grijstyper?

    (...)Yeah. Bestaat er al een grijstyper?

    nog nie!

    Oeeh, ruzie XD
    Ik haal popcorn. :'D

    zoet of zout?

    (...)Yeah. Bestaat er al een grijstyper?



    Jij de grijstyper zijn x'D


    Lalalalalalalala.

    (...)


    Uuh halloooooooo ik heb er bij geschreven dat ik melig was en hallo je moet niet alles wat ik zeg zo serieus nemen,als je dat bij alles zou doen zou ik het wel begrijpen.Maar ik hoef het niet eens te vragen,want jullie nemen dus zeker niet alles serieus,dus dit hoefde ze ook niet serieus te nemen..


    begrijp ik wel , kan ook melug zijn (wow ! dat kan ik :O ) maar is dat niet wat ver gezocht voor melug zijn?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    (...)


    Jij de grijstyper zijn x'D
    YAAYNESS

    @iloveMCR. ZOUT :'D Zoet is vieeeeees

    (...)YAAYNESS

    @iloveMCR. ZOUT :'D Zoet is vieeeeees

    joe have gelijk x'D

    (...)

    begrijp ik wel , kan ook melug zijn (wow ! dat kan ik :O ) maar is dat niet wat ver gezocht voor melug zijn?




    Uuhm ja waarom zoek je dan ruzie?:8Ik bedoel ga je bezig houden met je My Chemical Romance kutjes¬¬'


    Lalalalalalalala.

    Laatmmaar XD